۳ شکارچی غیر مجاز در شاهرود دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سه شکارچی غیرمجاز در شاهرود خبر داد و گفت: سه قبضه اسلحه لوله بلند شکاری و یک لاشه بز کوهی از این افراد کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۱۷۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲ 24 July 2024

به گزارش «تابناک سمنان» به نقل از مهر؛ سردار جلیل موقوفه‌ای از دستگیری سه شکارچی در شاهرود خبر داد و ابراز کرد: مأموران کلانتری ۱۳ البرز شهرستان شاهرود طی اشراف اطلاعاتی بر منطقه تپال که مشرف بر شهرک البرز شاهرود است، متوجه حضور چند شکارچی غیرمجاز در منطقه شدند.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی شهرستان شاهرود بلافاصله در بدو دریافت گزارش و تائید حضور این شکارچیان، در منطقه حضور یافتند، افزود: بعد از گشت‌های مستمر در منطقه تپال در نهایت مأموران انتظامی توانستند این شکارچیان را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از اقدام برای دستگیری این سه شکارچی خبر داد و تاکید کرد: این شکارچیان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه سه قبضه اسلحه لوله بلند شکاری از این افراد کشف شد، گفت: این افراد ۲۹۷ فشنگ را نیز به همراه خود داشتند که همگی ضبط و تحویل مراجع ذی ربط می‌شود.

وی از کشف لاشه بز کوهی نیز از این شکارچیان بی رحم خبر داد و بیان کرد: هر سه نفر برای رسیدگی قانونی، تجویل مراجع قضائی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار