اسکندری از فقدان سالن تأتر در ورامین گفت

بازیگر تأتر و سینما و تلویزیون در مواجهه با فقدان سالن تأتر در ورامین از مسوولان تقاضا کرد خواستن یا نخواستن تاتر را روشن و شفاف کنند.
کد خبر: ۴۹۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 19 September 2017
به گزارش تابناک تهران،" ستاره اسکندری، که در بخش آموزشی جشنواره 22 تئاتر استانی تهران کارگاه «بازیگری و انتقال تجربه» را برگزار کرد، پس از مواجهه با فقدان فضای آموزشی و تمرینی مناسب در ورامین برای برگزاری کارگاه، اظهار داشت: بسیار متأسف شدم که چهل هنرجو و کنجکاو بازیگری در جایی تمرین می‌کنند که صدا در آن می‌پیچد، در جایی که بلک‌باکس بوده، سالن تمرین بوده و اکنون تبدیل به گالری نقاشی شده است و ما این ورکشاپ را در این مکان برگزار کردیم.

وی با ابراز تعجب از این تغییر کاربری، افزود:چه خوب می‌شد که مسوولان تصمیم شان را می‌گرفتند که آیا می‌خواهند تئاتر وجود داشته باشد یا خیر. اگر نمی‌خواهند بهتر است شفاف و مستقیم عنوان کنند که این همه انرژی و این همه زمان و این همه دلی که هنرجویان کار کرده روی صحنه دارند، حیف شود.

اسکندری با اشاره به مکان تمرین هنرجویان ورامینی، از فضا و آمبیانس اشتباه سخن گفت و از جا خوردن خویش گفت که هیچ سالن تمرینی در ورامینی وجود ندارد؛ در حالی که هنرجویان به داشتن یک فضای کوچک قانع هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار