پایگاه اورژانس شهر فردوسیه شهریار بهره‌برداری شد

پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهر فردوسیه شهریار با نام خیر و بانی ساخت آن و همچنین با حضور خانواده معظم شهدا افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۷۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷ 08 August 2024

 به گزارش «تابناک تهران» به نقل از ایرنا، روز چهارشنبه با حضور فاتحی‌نژاد فرماندار شهریار، فلاح رئیس اورژانس شمال غرب استان تهران، مصطفی عموزاده شهردار، میثم نجفی عضو شورای اسلامی شهر فردوسیه، مدیران، خانواده معظم شهدا و خانواده خیّر مرحوم توکلی فرد پایگاه اورژانس ۱۱۵ با نام احمدعلی توکلی فرد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان شهریار در آیین افتتاح و بهره‌برداری مرکز اورژانس هلال احمر شهر فردوسیه اظهار داشت: امروز با کمک خیّرین شاهد افتتاح یکی از مجموعه‌های واجب و ضروری برای شهروندان شهر فردوسیه هستیم.

وی افزود: موضوع سلامت و درمان یکی از مهمترین مسائل یک منطقه می‌باشد و قطعاً باید برای ارتقای خدمات مختلف در این حوزه اقدام نماییم.

وی یادآور شد: از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فردوسیه به دلیل واگذاری زمین برای ساخت اورژانس قدردانی می‌نمایم و از خیّر بزرگوار این مجموعه که برای باقیات و صالحات مرحوم احمدعلی توکلی‌فرد اقدامی عمومی و قابل توجه انجام داده‌اند نیز سپاسگزارم، قطعاً با بودجه‌هایی که در حال حاضر وجود دارد بدون مشارکت مردم و خیّرین نخواهیم توانست در کوتاه مدت از مشکلات عبور نماییم و امیدوارم که مردم بتوانند از کمک‌ها و خدمات این اورژانس بهره‌مند گردند.

فلاح رئیس اورژانس شمال غرب استان تهران نیز در خصوص ساختمان اورژانس این پایگاه اظهار داشت: زیربنای این پروژه ۲۲۰ متر مربع است که توسط خیّر در کمتر از ۴ ماه به بهره‌برداری رسید و همکارانم از امروز نسبت به ارائه خدمات رایگان اورژانس و شهروندان اقدام خواهند نمود.

وی خاطرنشان کرد: برای تجهیز این پایگاه یک دستگاه خودروی آمبولانس اسپرینتر ۳۱۴، ۶ پرسنل و تکنسین، یک پشتیبان و یک مسئول اورژانس در نظر گرفته شده است و در کنار آن نیز برای اولین بار انبار بحران تمهید گردیده تا در شرایط مناسب نسبت به بهره‌گیری از آن اقدام نماییم.

عموزاده شهردار فردوسیه نیز در حاشیه مراسم با ابراز خرسندی از افتتاح این امکان شهری افزود: در راستای خدمت به مردم همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم و افتتاح این پایگاه اورژانس در راستای این هدف تحقق پیدا کرده که امیدواریم شهروندان فردوسیه بتوانند از خدمات امدادی این پایگاه استفاده نمایند.

احداث این پروژه خدماتی اختصاص زمین به مساحت ۴۶۰ مترمربعی بعلاوه محوطه سازی، تجهیزات و ملزومات داخلی ساختمان و تجهیز آمبولانس و موتور لانس توسط شهرداری فردوسیه تأمین شده است.

همایش بین المللی جایگاه زن در جهان اسلام هم اکنون در سالن فرهنگسرای الغدیر شهریار برگزار شد

این همایش با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار، زهره جعفری مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران، ملکی شهردار شهریار، جمعی از مسئولین و مهمانان بین المللی، کشوری، استانی و شهرستان انجام شد.

جهت برگزاری نخستین همایش بین المللی جایگاه زن در جهان اسلام ۱۳ پیش نشست ملی و بین المللی، ۳ پیش نشست تخصصی، ۲۴ پیش همایش علمی و سخنرانی و جلسات متعدد هماهنگی برگزار گردیده است.
این همایش بین المللی چهارشنبه ۱۷ مرداد با حضور مدعوین بین المللی، کشوری، استانی و شهرستان در محل فرهنگسرای الغدیر شهریار برگزار شد.

هدف از برگزاری این همایش بین المللی بسترسازی مناسب جهت طرح گفتمان نقش تاثیرگذار زنان مسلمان در جامعه جهانی عنوان شد.

در این همایش بین المللی تعدادی از مقالات برگزیده همایش ارائه و در پایان همایش، مقالات برگزیده مورد تقدیر قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار