پیام معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران برای خبرنگاران

تهران با نقدهای اثربخش و اطلاع‌رسانی دقیق به شهری برتر برای زندگی تبدیل می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در آستانه هفدهم مردادماه و گرامیداشت مقام خبرنگار در پیامی این روز را به فعالان عرصه رسانه و خبر تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۷۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰ 06 August 2024
 به گزارش «تابناک تهران» ازشهر، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در آستانه هفدهم مردادماه و گرامیداشت مقام خبرنگار در پیامی این روز را با این پیام به فعالان عرصه رسانه و خبر تبریک گفت:
 
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
 
"ن والقلم و ما یسطرون"
 
 
در دنیای امروز با وجود اینکه هر شهروند به یک خبرنگار تبدیل شده، اما اهمیت حضور خبرنگاران حرفه‌ای، متعهد، دلسوز و وظیفه‌شناس در عرصه‌های مختلف بر هیچ کس پوشیده نیست. خبرنگار؛ جستجوگر، پژوهش‌گر، خطریاب، قانونمند و نکته‌بین است. سریع می‌اندیشد و همگام با ضرورت‌ها و فوریت‌های حرفه‌ای می‌نگارد. او سازنده احساسات و انتظارات و پیگیر مطالبات مردم است.
خوشحالم که در دوره ششم مدیریت شهری، با همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر، رهنمودها و حمایت‌های شهردار پرتلاش، زحمات شبانه‌روزی مجموعه حمل و نقل و مساعدت شما، توانستیم گام‌های موثری در زمینه توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و ترسیم آینده بهتر در این حوزه برداریم؛ از جمله خرید واگن‌های جدید، اورهال قطارهای قدیمی، نوسازی و خرید صدها دستگاه اتوبوس‌ و تاکسی‌، برقی‌سازی و هوشمندسازی ناوگان و زیرساخت‌های حمل و نقل، تسهیل استفاده شهروندان از خودروها و موتورسیکلت‌های برقی، تکمیل خطوط، ساخت مسیرها و ایستگاه‌های جدید مترو و... که هر کدام از آنها، حرکتی موثر و مثبت در ایجاد تحول و جهشی بزرگ در بخش حمل و نقل و حتی تغییر رفتار ترافیکی شهروندان تلقی می‌شود.
برای شما خبرنگاران بخصوص فعالان حوزه اجتماعی و شهری که با زبان قلم، مشکلات، دغدغه‌ها و مطالبات مردم را در جای‌جای ابرشهر تهران به تصویر می‌کشید، آرزوی سعادت و سرافرازی دارم و امیدوارم پایتخت بزرگ ایران پهناور و اسلامی با تکیه بر مواهب بی‌نظیر خدادادی، استعدادهای فرزندان غیور، تلاش اندیشه‌ورزان و دلسوزان خود و نقدهای اثربخش، اطلاع‌رسانی دقیق و آگاهی‌بخشی عمیق خبرنگاران، سرسبز، سرشار از شور و سرزندگی و لبریز از مهربانی، دوباره غبار مشکلات حمل و نقل و آلودگی‌های ترافیکی را از چهره بزداید و زیر سایه شهدای والامقام، به شب‌های مهتابی و ستاره‌های درخشانش سلام کند و به شهری برتر برای زندگی آرام و بی‌دغدغه همه ساکنان آن تبدیل شود.
 
محسن هرمزی
 
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار