چندین دستگاه خودروی قاچاق در شهرری کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: پنج دستگاه خودروی خارجی قاچاق به ارزش ۶۵ میلیارد ریال در شهرری با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشف شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵ 12 August 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از پایگاه خبری پلیس ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی روز دوشنبه درتشریح این خبر اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این فرماندهی و رصدهای اطلاعاتی موفق به کشف پنج دستگاه خودروهای قاچاق چینی در محدوده شهرری،شدند.

وی افزود: درپی اقدامات فنی و پلیسی مشخص شد ۵ دستگاه خودرو قاچاق در چند نقطه مختلف از شهرری به صورت ماهرانه ای دپو شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: ماموران پلیس با ورود به محل های اختفا مشاهده کردند تمامی خودروها فاقد پلاک و هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بوده و در سامانه نیز ثبت نشده است.

طرهانی خاطر نشان کرد: باهماهنگی مقام قضائی در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو ها جهت بررسی بیشتر به پارکینگ پلیس منتقل شدند.

رئیس پلیس شهرستان ری در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بیش از ۶۵میلیارد ریال اعلام کرده اند،اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه انضباط اقتصادی را در پی خواهد داشت ولذا در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

دستگیری ۲ سارق خودرو در کمتر از ۱۰ ساعت

چندین دستگاه خودروی قاچاق در شهرری کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: ۲ سارق خودرو در محدوده کهریزک در کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر و خودرو مسروقه از متهمان کشف شد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح این خبر اظهار داشت: بیستم مرداد ماه سال جاری فردی به کلانتری کهریزک مراجعه و اظهار داشت که روزجاری متوجه به سرقت رفتن خودرواش از جلوی درب منزلشان شده ، که موضوع سریعاً در دستورکار عوامل تجسس کلانتری آن محله قرار گرفت.

وی افزود: پس از اعلام مشخصات خودرو مسروقه به واحد های گشت محسوص و نا محسوس طرح مهار اجرا و در کمتر از ۱۰ ساعت ماموران کلانتری ۱۷۰خودرو مذکور را با ۲ سارق مشاهده کردند.

طرهانی بیانداشت: در این حین ماموران در یک عملیات پلیسی نسبت به دستگیری آنان اقدام و پس از متوقف کردن خودرو هر ۲ سارق را به همراه خودرو مسروقه به کلانتری منتقل نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه به سرقت خودرو و ۳ فقره انواع سرقت دیگر اعتراف کرده و انگیزه خود را از سرقت برطرف کردن نیاز های مالی خود بیان کردند.

طرهانی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده جهت تکمیل پرونده تحویل پلیس آگاهی شد، از مردم خواست: خودرو را حتی الامکان در محل های نصب دوربین پارک شود و از نصب تزئینات اضافی و گران قیمت بر روی خودرو خودداری نمایید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار