اجرای طرح‌های عمرانی در شهرهای شرق مازندران افزایش یافت

استاندار مازندران با تاکید بر حمایت دولت از شهرهای کوچک، گفت: طرح‌های عمرانی در شهرهای شرق مازندران افزایش یافت.
کد خبر: ۴۶۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 27 July 2017
به گزارش تابناک : ربیع فلاح جلودار در مراسم آغاز عملیات اجرایی پل سی متری و اجرای تفاهم نامه گردشگری منطقه قرمرض نکا اظهار داشت: پل سی متری از خواسته‌های مردم این شهرستان در طول سالهای مختلف بوده که با اعتبار 17 میلیارد تومانی شهرداری نکا آغاز شد.

وی توجه به انتخاب پیمانکار و سرعت‌بخشی در انجام کار را از ضرورت‌های مهم در ساخت این پل عنوان کرد.

فلاح جلودار گفت: خدمت به مردم از جمله نعمت‌هایی است که خداوند در اختیار ما قرار داده و اکنون احداث این پل خدمت بزرگی به مردم منطقه و شهرستان است که امیدواریم با سرعت و استاندارد اجرایی شود.

شهردار نکا نیز در این مراسم یکی از مشکلات عملیاتی شدن اجرای این پل را تملک اراضی و املاک حاشیه پل دانست  و گفت: با اعتبار چهار میلیارد تومانی تملک و آزادسازی توسط شهرداری انجام شد.

روح الله جمشیدی گفت: تلاش داریم تا براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این پروژه در طول یکسال آینده به بهره برداری برسد.

وی افزود: آسفالت خیابان و معابر، نصب یادمان علما و شهدا، اجرای طرح دریای مروارید، ساماندهی رودخانه از جمله کارهای انجام شده در طول مدت فعالیت بنده در شهرداری نکا در کمتر از یکسال گذشته بوده است.

شهردار نکا گفت: توجه به عمران و آبادانی و توسعه عمران شهری و افزایش رفاه شهروندان نکایی از مسائل مهمی بوده که با قوت دنبال می‌شود و امیدواریم با همراهی شهروندان توسعه همه جانبه مورد نظر اتفاق بیفتد.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار