با نگاهی به 9 بازی باقیمانده اگر حداقل در دو سوم دیدارها با پیروزی از زمین خارج نشود، لیگ دسته اول را از دست خواهد داد و اگر نیمی از امتیازات را از دست بدهند، چه بسا خطر سقوط به لیگ دسته دوم را نیز احساس کنند ...
کد خبر: ۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸ 10 February 2015
داماش برای هشتمین بازی پی در پی ناکام ماند و حتی امیدی هم نیست که در نهمین بازی که پذیرای مس رفسنجان تیم صدرنشین گروه ب است، بتواند موفقیتی کسب کند.

آنها از 13 بازی انجام شده تنها سه پیروزی کسب کردند و راه صعود مجدد به لیگ برتر را برای خود بسیار دشوار نمودند این هم در صورتی است که اتکا گرگان از جدول رقابت ها حذف نگردد و گرنه یکی از سه برد داماش نیز می پرد.

با نگاهی به 9 بازی باقیمانده اگر حداقل در دو سوم دیدارها با پیروزی از زمین خارج نشود، لیگ دسته اول را از دست خواهد داد و اگر نیمی از امتیازات را از دست بدهند، چه بسا خطر سقوط به لیگ دسته دوم را نیز احساس کنند چراکه فاصله تیم نهم جدول رده بندی با داماش تنها یک امتیاز است.

آنها فعلا با 15 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارند، اوضاع وخیم مالی هم که گریبانگیر است و حتی باعث شد بازیکنان یکی دو روزی را در اعتصاب به سر برند؛ اگرچه سه تا 5 درصد مطالباتشان روز شنبه پرداخت شد اما با این پرداخت، دریافتی بازیکنان تازه به عدد 26 یا 27 درصد رسیده است.

به هر حال حتی اگر ملوان پرسپولیس را با کلین شیت استثنایی مازیار زارع ببرد و سپیدرود نیز به مرحله نهایی لیگ دسته دوم صعود کند، باز هم داماش برای هوادارانش داماش هست و عشق بسیاری از مردم رشت و حتی گیلان. 

پس نباید در مقابل اوضاع بد این تیم بی توجه بود و ناکامی های پی در پی در آن را به قضا و قدر سپرد چراکه آن وقت که به لیگ دسته دوم خوشامد گفت، دیگر وی را یارای بر پا خواستن نخواهد بود، بلایی که نساجی مازندران، برق شیراز و بسیاری دیگر از تیم ها دچار آن شدند؛ اکنون وقت نجات است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار