کد خبر: ۳۷۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳ 04 February 2017
تابناک / هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نقش مهمی در ورود نیروهای کارآمد ، صادق و خدمتگذار در عرصه تصمیم گیری ها و مدیریت شهرها و روستاها دارند.
 
مرکز گیلان نماینده ولی فقیه در استان امروز در دیدار با هیات نظارت بر انتخابات  شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان اهمیت برگزاری انتخابات را تبیین کرد و گفت : ساکنان مناطق  شهری و روستایی نیازمند خدمت خالصانه و بی منت نیروهای خدوم و متخصص است و هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی می تواند با ایفای هرچه بهتر وظایف محوله در تحقق این هدف تاثیر گذار باشند.
 
آیت الله زین العابدین قربانی معیار مهم تایید نامزدهای اصلح در انتخابات شوراهای اسلامی را التزام به آرمان های نظام و ولی فقیه و  همچنین داشتن توانایی های لازم فردی و تخصصی عنوان کرد و افزود : پیشگیری از ورود افراد غیر صالح و ناکارآمد به نوعی فرصت سازی برای افراد واجد شرایط حقیقی است.
 
وی خطاب به اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان گفت : در روند نظارت ها از هرگونه تمایلات گروهی و فردی پرهیز کنند.
اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گیلان نیز در این دیدار نظرات خود را در خصوص برپایی انتخاباتی پرشور ، مشارکت حداکثری و انتخاب نامزدهای اصلح گفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار