کد خبر: ۳۵۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 09 January 2017
نماینده مردم اردکان در مجلس با طرح پیشنهادی از رئیس مجلس خواست از خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی استدعا کند که مراسم تشییع جنازه آیت الله هاشمی رفسنجانی از خانه ملت انجام شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس در ادامه جلسه علنی امروز دوشنبه 20 دی و در هنگام بررسی لایحه برنامه ششم توسعه ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت ایت الله هاشمی رفسنجانی گفت: اقای رئیس بسیاری از نمایندگان برای عرض تسلیت می خواهند به جماران بروند ساعت 10 تنفس بدهید و جلسه را تعطیل کنید.

 

وی خطاب به لاریجانی گفت: یکی از افرادی که تلاش بسیاری برای در راس امور بودن مجلس انجام داد ایت الله هاشمی رفسنجانی بود و به همین دلیل ما از شما خواهش می کنیم که از خانواده وی که فردا مراسم تشییع جنازه از خانه ملت انجام شود.

 

همچنین علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران نیز در تذکری و با بغض و گریه خطاب به لاریجانی گفت: فضای مجلس فضای غمزده ای است و حس و حال برای ورود به مباحث کارشناسی وجود ندارد.

 

وی اظهار داشت: به برکت خون شهدای عزیز و همت شهدا که این انقلاب را تا اینجا نگه داشته اند با از دست دادن استوانه های نظام و انقلاب و حضور مردم همچنان شاهد برافراشته شدن پرچم پربرکت جمهوری اسلامی ایران باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار