در هفته بیست و هشتم لیگ برتر باشگاه‌های کشور «جام خلیج فارس» تیم فوتبال ملوان عصر امروز در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف مهمان خود فولاد خوزستان می‌رود.
کد خبر: ۲۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 01 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، در هفته بیست و هشتم لیگ برتر باشگاه‌های کشور «جام خلیج فارس» تیم فوتبال ملوان عصر امروز در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف مهمان خود فولاد خوزستان می‌رود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی بازی امروز را برای هر دو تیم بسیار با اهمیت خواند و گفت: فولاد تیم قدرتمندی است که به خوبی توانست کار خود را در لیگ پیش ببرد اما امروز ما به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستیم.

فیروز کریمی دستیابی به سه امتیاز بازی در خانه را مهم دانست و افزود: ما به دنبال ایجاد تحول و ساماندهی به جایگاه خود در جدول لیگ برتر هستیم.

وی با اشاره به اینکه امروز نیازمند حمایت بیشتر هواداران هستیم، تصریح کرد: هواداران ملوان به ما انرژی مضاعف می‌دهند و اجازه مانور را نیز از تیم حریف می‌گیرند و پشتیبانی آنها دلگرمی مهمی برای ملوان است.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی درباره حضور دراگان اسکوچیچ سرمربی فصل گذشته این تیم در انزلی اظهار کرد: حساسیتی نسبت به حضور اسکوچیچ در تیم نیست ضمن اینکه وی برای کسب نتیجه آمده و ما نیز برای سه امتیاز بازی در مقابل آنها قرار می‌گیریم.

وی فولاد را دارای مهاجمان خوب و سرعتی خواند و یادآور شد:  ما نیز امروز بازیکنان مصدوم و محروم تاثیرگذار در بازی نداریم و تمام هدف و تمرکز ما کسب سه امتیاز بازی است.

 ملوان بندر انزلی از 27 بازی 26 امتیاز دارد و در جایگاه دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار