این دو تیم در دیداری حساس از هفته سوم دور برگشت مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، عصر چهارشنبه هفته جاری نهم اردیبهشت ماه در خرم آباد مقابل هم قرار می گیرند.
کد خبر: ۲۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 27 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ، این دو تیم در دیداری حساس از هفته سوم دور برگشت مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، عصر چهارشنبه هفته جاری نهم اردیبهشت ماه در خرم آباد مقابل هم قرار می گیرند. 

این مسابقه اهمیت ویژه ای برای تیم فوتبال سپیدرود رشت دارد چرا که این تیم در صورت کسب پیروزی در این دیدار ، هنوز شانس صعود مستقیم به رقابت های لیگ دسته اول را خواهد داشت . 

تیم فوتبال سپیدرود رشت تاکنون در مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 10 امتیاز کسب کرده و در مکان سوم جدول رده بندی گروه خود قرار دارد و تیم خیبر خرم آباد نیز با کسب 13 امتیاز، در مکان نخست جدول قرار دارد و شانس اول صعود به رقابت های لیگ دسته اول در این گروه بشمار می رود. 

در مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه کشور، 12 تیم حضور دارند که در دو گروه شش تیمی با هم به رقابت می پردازند. 

در پایان مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، از هر گروه ، تیم های نخست به صورت مستقیم به لیگ دسته اول راه پیدا خواهند کرد و دو تیم دوم هر گروه پس از مسابقه حذفی ، راهی رقابت های دسته یک لیگ آزادگان خواهند شد. 

تیم فوتبال سپیدرود رشت، پنجشنبه هفته گذشته در کرمانشاه در دیدار مقابل بعثت کرمانشاه با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریفش شد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار