ماجرایی کلیپ حسن عباسی چیست؟/ چرا پروژه تخریب ارتش کلید خورد؟

با توجه به اشتباه سخنران در گفتن چنین سخنانی و همچنین سابقه فرد یاد شده در حمایت از قوای مسلح، چرا فیلمی یک دقیقه ای و بریده شده از آرشیو ۶ سال پیش به صورت ناگهانی و خودجوش (!) بازنشر می‌شود
کد خبر: ۲۶۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 30 July 2016
اخیرا برخی رسانه ها با انتشار ۱ دقیقه از سخنرانی ِ ۱۴۲ دقیقه ایِ ۶ سال پیشِ حسن عباسی با تیترِ توهین عباسی به ارتش قهرمان موجب جریان سازی و موضع گرفتن برخی افراد نظامی شده اند.

با توجه به اشتباه سخنران در گفتن چنین سخنانی و همچنین سابقه فرد یاد شده در حمایت از قوای مسلح، چرا فیلمی یک دقیقه ای و بریده شده از آرشیو ۶ سال پیش به صورت ناگهانی و خودجوش (!) بازنشر می‌شود و اینگونه صدای فرمانده بابصیرت ارتش و علاقه مندان نیروهای مسلح را در میآورد؟!
 
 این رفتارهای پروپاگاندای دستگاه تبلیغاتی تنها ترفندی است برای فرافکنی هر نوع مطالبه گری عمومی  از موضوعات مهم پیش رو و مشخصا تنها سرگرمی برای منحرف شدن از مسائل اصلی می باشد.

در یک ماه گذشته بعد از افشای جریان فیش های حقوقی و شکل گیری تدریجی مطالبه عمومی از این موضوعات و سایر  موضوعات اقتصادی ، جریان سازی های گسترده و خبرسازی هایی برای مسائل دست دومی مثل ؛
 
- حاشیه سازی های بیش از حد برای مریضی یک خواننده ممنوع الصدا در صداوسیما 
- ترورهای نافرجام مخالفین 
- علت مرگ یک کارگردان بر اثر سهل انگاری پزشکان، 
- دو قطبی سازی دروغین برای لباس نامتعارف  برخی حاضرین در جشن حافظ 
-  انتخاب لباس کاروان المپیک 
 
و امثالهم با تلاش و هزینه کرد رسانه های معینی به مطالبه عمومی تبدیل شد !!!!

حال توهین های حسن عباسی به ارتش!!! تبدیل به مطالبه می شود و قطعا چند روز دیگر یک موضوع  جدید علم میشود تا موضوعاتی چون حقوق های نجومی ، تعطیلی کارخانه ها، وضعیت بانکها، مجرمان اقتصادی اخیر و پی گیری وضعیت برجام به مطالبه عمومی تبدیل نگردد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
بسیار مقاله سخیفی است معلوم نیست نویسنده به دنبال چه هدفی است!
همه مردم میدانند که اختلاسها و فیشهای حقوقی نجومی از زمان رئیس جمهور محبوب و پاکترین دولت جهان محمود احمدی نژاد کلید خورد منتهی کسی آن موقع صدایش در نیامد و دلواپس نشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
عالی بود . مقاله خیلی خوبی بود .
دارکوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
سایت تابناک زمانی که از دولت احمدی نژاد انتقاد میکرد کلی صاحب نظر و کارشناس به به وچه چه میکردن و هزار آفرین میگفتن اما حالا که از دولت روحانی انتقاد میکنه یا دیگه کسی نظری نداره یا مثل این علی آقا نظر میده
موذن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
این دلواپسان در دولت پاکدستان کجا بودن . که در این سه سال یک لحظه ارام ننشستند و فقط دسیسه کردند . ملت ایران و تاریخ ایران خدمات محمود سوم را هرگز فراموش نخواهد کرد هر چند با همه توان عقل واپسان که منافع حزبی بر منافع ملی انها ترجیح دارد و از همه امکانات بیت المال و صدا و سیما استفاده میکنند راهی بجایی نخواهند برد.
اقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
بدبخترین مردم واحساستی ترین مردم.با یک حرف فریب می خورند بایک حرف ارام می شوند.سی
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار