فرماندار لنگرود در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان

‌‌‌‌‌اقتدار و پیشرفت کشور از طریق مدیریت دانایی میسر است

کد خبر: ۱۱۸۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸ 16 September 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید اقتدار و پیشرفت کشور را از طریق مدیریت دانائی میسر  دانست و گفت:     
در راستای تحقق اقتدار و پیشرفت در کشور، تأکید بر  استفاده از مدیریت دانایی و استفاده از نخبگان و کارشناسان در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری ضروری است، مدیریت دانایی به عنوان یک ضرورت، باید در دستور کار قرار گیرد. 
جلالی افزود: اکر کشوری در درون خویش ضعیف باشد  باید درجات انعطاف پذیری خویش را  افزایش دهد فلذا برای اینکه مملکتی به درجات عالیه پیشرفت نایل آید باید از افراد توانا بهره برداری کند. 
جلالی اضافه کرد: هر چقدر در شکوفا ساختن استعدادها در سایه دانش وبهره گیری صخیح علمی و آموزشی بیشتر تلاش کنیم به همان نسبت مسیر پیشرفت کشور را هموار ساخته ایم.
محمدرضا جلالی احیای هویت ایرانی واسلامی در نظام آموزشی  برای پیشرفت کشور را مهم  برشمرد و اشاره کرد: 
لزوم ترویج عفاف، حجاب و اقامه نماز به عنوان الگوهای عملی یک فرد مسلمان و همچنین، احیای دیانت در کنار رشد علمی بیش از هر زمان دیگری ضروری است. در این راستا، باید به نیازهای جوانان و فرهنگ ناب ایرانی اسلامی توجه ویژه‌ای شود و از ترویج فرهنگ‌های غیر مرتبط با هویت ملی جلوگیری گردد.

وی اشاره کرد: آغاز فصل دانش‌آموزی باید با نشاط و شادمانی همراه باشد و جایگاه علم و عالم و بتبع جایگاه  معلمان، فرهنگیان و اساتید به عنوان علما، هادیان و الگوهای مرجع و جامعه پذیر، باید مورد توجه واهتمام جدی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار