فرماندار ماسال

94 مدرسه براي آغاز سال تحصيلي جديد در ماسال آماده شده است

کد خبر: ۱۱۸۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴ 15 September 2024

به گزارش تابناک گیلان  مهندس گیل چالانی در  روز شنبه مورخ ۲۴شهریور ماه در جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان ماسال عنوان كرد: هفت هزار و۲۰۰ دانش آموز در مقاطع مختلف در روز اول مهر، سال تحصيلي جديد را آغاز مي كنند.

فرماندار ماسال ادامه داد: سه هزار و 489نفر در مقطع ابتدايي،يك هزار و 790 نفر در مقطع متوسطه اول( راهنمايي) و یک هزار و 905  نفر در مقطع متوسطه دوم( دبيرستان) به تحصيل خواهند پرداخت.

وي با اشاره به اهميت علم و علم آموزي، از شهرداران و دهياران شهرستان خواست تا با اتخاذ تدابير لازم جهت آماده سازي فضاهاي شهري و روستايي موجبات آغاز پرشور سال تحصيلي جديد را فراهم كنند.

 فرماندار ماسال افزود: در آغاز سال تحصيلي بعضي از خانواده هاي كم بضاعت موفق نمي شوند امكانات مورد نياز براي تحصيل دانش آموزان خود را تامين كنند كه جا دارد با حضور پرشور همه مردم در جشن عاطفه ها زمينه اي فراهم شود تا اين دانش آموزان نيز سال تحصيلي جديد را با شادي آغاز كنند.
 مهندس گیل چالانی  با تاكيد بر لزوم آموزش قوانين مقررات راهنمايي و رانندگي به دانش آموزان، در راستاي افزايش ايمني دانش آموزان از اداره راهداری خواست تا با خط كشي عابر پياده و نصب تابلوي عبور عابر پياده در مقابل مدارس اقدام كند.

ريس اداره آموزش و پرورش شهرستان ماسال نيز در اين جلسه با اشاره به اجراي مراسم زنگ مهر و مقاومت در مدارس  به مناسبت آغاز سال تحصيلي در روز اول مهر ماه، از دهياران و شوراهاي اسلامي روستا خواست همكاري لازم را جهت برگزاري پرشور مراسم هاي بازگشايي مدارس به عمل آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار