اسدیان، رییس شورای شهر لنگرود

از شهروندان ،اصحاب رسانه و خبرنگاران خواست تا از طرح ساماندهی دستفروشان در پارک بازار لنگرود حمایت کنند

کد خبر: ۱۱۸۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴ 08 September 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان وی با بیان اینکه سد معبر یکی از معضلات چندین ساله شهر لنگرود بوده که مجموعه مدیریت شهری ( شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود) در دوره ششم شورا مجموعه مدیریت شهری لنگرود با حمایت ویژه ادارات مربوطه بعد از سال‌ها ساماندهی می‌شود ، گفت: بسیار خوشحالیم که معضل سد معبر لنگرود قدم به قدم در حال حل شدن است.

وی حمایت شهروندان را در تداوم اجرای این طرح بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: ماندگاری کاسبان در این نقطه( پارک بازار ) به میزان حمایت شهروندان بستگی دارد.

اسدیان از اصحاب رسانه و خبرنگاران خواست تا مردم را جهت حمایت از این قشر زحمت کش ( دستفروشان ساماندهی شده در پارک بازار) تشویق کنند.

وی با بیان اینکه راه اندازی این بازارچه در پارک بازار سبب ایجاد انگیزه‌ جهت راه‌اندازی بازارچه‌های محلی دیگر در سایر نقاط و محلات شهر لنگرود شده و اقتصاد شهر را به طور همگون پویا خواهدکرد ،گفت: از اصحاب رسانه انتظار داریم که در این امر مجموعه مدیریت شهری را حمایت کنند.

وی افزود: در فاز اول اجرای طرح ساماندهی دستفروشان مسیر سرای جاده چمخاله تا تا راه پشته به پارک بازار منتقل شدند.
رییس شورای شهر لنگرود در ادامه ضمن قدردانی از زحمات شهردار و همه اعضای شورای شهر از همه ادارات مرتبط خصوصا دادستان شهرستان لنگرود که در اسکان و ساماندهی این قشر زحمت کش همکاری صمیمانه ای داشتند تشکر و قدردانی نمود.

اسدیان خاطر نشان کرد: در شورای ششم شهر لنگرود جهت رفع سد معبر ،طرح ساماندهی دستفروشان تصویب شد و شهرداری تعداد ۹۰ غرفه در پارک بازار احداث نمود که تمام امکانات آب ، برق و گاز به مدت ۵ سال بصورت رایگان در اختیار آنان قرار داده شده و از امکاناتی چون پارکینگ ،سرویس بهداشتی نیز برخوردار بوده و همه روزه خط ویژه ایاب و ذهاب شهروندان به این مکان دایر است/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار