کد خبر: ۲۴۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 05 June 2016
تابناک گیلان / نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بر خلاف نظر وزیر ارتباطات، سرعت اینترنت در گیلان بیشتر 2G است.

جبار کوچکی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با انتقاد از اختلال در سرعت اینترنت، اظهار کرد: سرعت اینترنت در گیلان 2G است نه 3G.

وی با بیان اینکه وزیر ارتباطات با حضور در گیلان مدعی سرعت 4G در این استان بوده است، تصریح کرد: هنوز زیرساخت‌های لازم برای استفاده از آخرین سرعت اینترنتی در استان فراهم نشده و آمارهای غلط به مردم ارائه می‌دهند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به سئوالات صریح خود از وزیر ارتباطات در سفر اخیر وی به گیلان اشاره کرد و گفت: وزیر ارتباطات می‌گفت سرعت اینترنت در گیلان فاقد مشکل بوده و پوشش 100 درصدی وجود دارد درحالی که اینترنت در این استان بیشتر 2G است.

وی با بیان اینکه در گیلان 206 سایت اینترنتی فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: 110 سایت اینترنتی از سرعت اینترنتی 2G استفاده می‌کنند.

کوچکی‌نژاد به واگذاری یک خط تلفن به چند نفر توسط مخابرات اشاره کرد و افزود: یک خط تلفن را به 10 نفر می‌فروشند و به مردم خیانت می‌کنند.

وی با تصریح بر اینکه 5 هزار روستا در گیلان از تلفن بی‌سیم استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: این نشانه ضعف مخابرات گیلان است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه واگذاری یک خط تلفن ثابت به 10 نفر در استان مشکلاتی را ایجاد کرده است، یادآور شد: این امر سبب ایجاد اختلال شدید در تلفن‌های ثابت و استفاده از اینترنت شده است.

وی سخنان را از روی مدارک موجود عنوان کرد و متذکر شد: در این زمینه می‌توانم آمار ارائه دهم تا مردم قضاوت کنند کدام آمار درست است، آمار نماینده مجلس یا وزیر ارتباطات.

به گزارش فارس، از صبح امروز اینترنت دچار اختلال شده و با قطع و وصل شدن مداوم، مشکلاتی را ایجاد کرده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صبا عبدالله پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
بیش از یکسال است که از اینترنت مخابرات استفاده میکنم و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارم .
آقای نماینده محترم احتمالا خرش از پل رد شده است چون تا قبل از انتخابات با شجاعت تمام اعلام میکرد که عملکرد مخابراتگیلان بسیار عالی است و از آن حمایت میکرد , متاسفانه سیاسی کاریهای بعضی از این آقایان و نان به نرخ روز خوریهای این گروه از آدما , انسان را متحیر میکند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار