افزایش دمای گیلان تا پایان هفته جاری

کد خبر: ۲۳۰۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 15 May 2016
تابناک گیلان - کارشناس هواشناسی گیلان گفت: روند افزایش دمای گیلان به همراه رگبار باران و رعد و برق تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

مهدی کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت هوای گیلان اظهار کرد: امروز آسمان بیشتر نقاط گیلان ابری و نیمه ابری است.

وی با بیان اینکه دمای فعلی رشت 19 درجه سانتی‌گراد بالای صفر است، افزود: دمای رشت نسبت به روز گذشته یک درجه افزایش دارد و رطوبت نسبی هوا 100 درصد است.

کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه افزایش دما در این استان ادامه دارد، تصریح کرد: روند افزایش دما در گیلان تا هفته جاری ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه تا هفته جاری گاهی رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز هوای گیلان صاف تا قسمتی ابری و همراه با رشد ابر پیش‌بینی می‌شود.

کوثری با بیان اینکه فردا هوای گیلان صاف تا قسمتی ابری و همراه با رشد ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: فردا شب‌هنگام رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی منجیل را با 32 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر و دیلمان را با 14 درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین شهر گیلان در شبانه‌روز گذشته عنوان کرد.

کارشناس هواشناسی گیلان درباره وضعیت دریا خاطرنشان کرد: دریا برای انجام فعالیت دریانوردی امروز و فردا با احتیاط مناسب است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار