کد خبر: ۲۲۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳ 27 April 2016
تابناک گیلان - رشت - ايرنا - فرمانده نيروي انتظامي لنگرود از شناسايي و دستگيري كلاهبردار حرفه اي باجه هاي خودپرداز بانك ها در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش عصر چهارشنبه واحد اطلاع رساني پليس گيلان به ايرنا، سرهنگ حسين نيك فرد گفت: در پي دريافت چندين فقره كلاهبرداري با شيوه و شگرد برداشت از باجه هاي خودپرداز بانك ها، ماموران انتظامي با استفاده از شگردهاي پليسي، ضمن شناسايي اين كلاهبردار حرفه اي، در يك اقدام غافلگيرانه متهم را در اطراف باجه هاي خودپرداز كه در كمين قرباني ديگري بود، دستگير كردند.

سرهنگ نيك فرد با اشاره به اينكه متهم 34 ساله اهل و ساكن لنگرود و داراي سوابق متعدد كيفري مي باشد، تصريح كرد: با توجه به دلايل و قرائن موجود، متهم به پنج فقره كلاهبرداري اعتراف كرد و پس از تشكيل پرونده، تحويل مراجع قضايي شد.

فرمانده انتظامي لنگرود اضافه كرد: متهم با استقرار در جلوي باجه ها از نا آگاهي برخي از مردم استفاده و از آنها كلاهبرداري مي كرد.

وي از شهروندان خواست در صورت استفاده از باجه هاي خودپرداز بانك ها، با كمي هوشياري و عدم ارائه كارت و رمز خويش به اشخاص ناشناس، از بروز موارد مشابه جلوگيري كنند.
شهرستان لنگرود در 60 كيلومتري شرق مركز استان گيلان واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار