تابناک گیلان - شبكه مجازی آستان در گفت و گو با نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در واكنش به تعیین هفت هزار نیروی نامحسوس به بهانه مقابله با بدحجابی و آلودگیهای صوتی آورده است : این مقابله خیلی خوب است ولی ما 2700 نفر در كل كشور برای محیط زیست داریم و آن وقت 7000 نفر در تهران برای كشف حجاب داریم!
کد خبر: ۲۱۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 26 April 2016
تابناک گیلان - نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در واكنش به تعیین هفت هزار نیروی نامحسوس به بهانه مقابله با بدحجابی و آلودگیهای صوتی آورده است : این مقابله خیلی خوب است ولی ما 2700 نفر در كل كشور برای محیط زیست داریم و آن وقت 7000 نفر در تهران برای كشف حجاب داریم!

جعفرزاده در این گفت و گو استقرار نیروهای نامحسوس برای مقابله با برخی جرایم از جمله بدحجابی را مصداق افراط و تفریط عنوان و تاكید كرد كه كارهای ضربتی و پلیسی موفقیت‌آمیز نبوده است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌و‌گو با آستان اظهار كرد: این مقابله خیلی خوب است ولی ما 2700 نفر در كل كشور برای محیط زیست داریم و آن وقت 7000 نفر در تهران برای كشف حجاب داریم! این جدیت نیروی انتظامی را نشان می‌دهد.
وی افزود: من فكر می‌كنم این همان افراط و تفریط است ضمن اینكه باید كار فرهنگی در این رابطه انجام شود و نه كار پلیسی چرا كه وقتی كار پلیسی انجام می‌شود برخی مسایل زیرزمینی می‌شود.
نماینده مردم رشت در مجلس تصریح كرد: من معتقدم حاكمیت باید كار فرهنگی كند و بداند لشكركشی، استقرار نیروهای لباس شخصی و ایجاد رعب و وحشت به صلاح نیست. همچنین اینها هر كدام با عقاید و افكار خود می‌خواهند اقدام كنند و اینكه بخواهند با شم پلیسی با بی‌حجابی و بدحجابی برخورد كنند بدترین شیوه است.
جعفرزاده در پایان گفت: طبیعتاً از این به بعد قوه قضائیه باید كارش را تعطیل كند و به روسری‌های عقب رفته توجه كند. چه كسی می‌خواهد حد و حدودش را مشخص كند؟ آیا آقایان قرار است درباره آرایش غلیط زنان و پوشش آنها اظهارنظر كنند؟ تجربه نشان داده كه این كارهای ضربتی و پلیسی موفقیت‌آمیز نبوده ضمن اینكه ما كارهای مهمتری در كشور داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار