کد خبر: ۲۱۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳ 25 April 2016
تابناک گیلان - سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان اعلام کرد: این شورا در دور دوم انتخابات از «جبار کوچکی نژاد» و «علی آقازاده» در رشت و «صمد مرعشی» در رودبار حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نظرعلی علیزاده عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت پنجم اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در طبس اظهار کرد: شورای ائتلاف اصولگرایان در مرحله اول انتخابات از سه نامزد حمایت می کرد که هرسه به دور دوم انتخابات راه یافتند.

وی افزود: این شورادر دور دوم انتخابات از «جبار کوچکی نژاد» و «سید علی آقازاده» در رشت  و «صمد مرعشی» در شهرستان رودبار حمایت می کند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان تصریح کرد: این اقدام به هیچ وجه از شایستگی های ولی الله عظمتی دیگر نامزد انتخاباتی اصولگرا کم نمی کند وهمچنان وی مورد تایید شورای ائتلاف اصولگرایان استان گیلان است.

علیزاده با اشاره به اینکه در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی رسانه های استان گیلان بستر مناسبی را در راستای حضور گسترده مردم فراهم کردند تاکید کرد: انتظار داریم که در این مرحله از انتخابات نیز رسانه ها نقش موثر خود را در راستای جلب مشارکت مردم ایفا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار