کد خبر: ۲۱۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲ 22 April 2016
هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران :«ملوان۳ ـ سایپا ۲» ، «راه آهن۳ ـ پدیده ۱»، «استقلال خوزستان ۰ ـ گسترش فولاد۰ » ، «پرسپولیس ۲ ـ استقلال اهواز ۰»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته بیست وهفتم لیگ برتر کشورجام خلیج فارس عصر امروز در حضور حدود 3 هزار تماشاگر ورزشگاه تختی این شهر و در نبود غایب ابدی خود مهرداد اولادی  3 بر2 برابر سایپا به برتری رسید.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برابر سایپا به برتری رسید.
بنابر این گزارش،  تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته بیست وهفتم لیگ برتر کشورجام خلیج فارس عصر امروز در حضور حدود 3 هزار تماشاگر ورزشگاه تختی این شهر و در نبود غایب ابدی خود مهرداد اولادی  3 بر2 برابر سایپا به برتری رسید
ملوان  15 هفته بود که به پیروزی نرسیده بود و با این برد با 26 امتیاز در مکان سیزدهم جدول باقی ماند.
برای ملوان مازیار زارع در دقیقه 6 ، محمد حسین کنعانی زادگان در دقیقه 25 و سید جلال رافخایی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 34 گلزنی کردند.
گل های سایپا را نیز غلامرضا رضایی در دقایق 11 و 79 به ثمررساند.
در این بازی که قضاوت آن را اشکان خورشیدی با کمک های علی اکبر عظیم پور و امیر مبشر برعهده داشت، علی قلی زاده در دقیقه 13 ، حامد فلاح زاده در دقیقه 34 و حامد شیری در دقیقه 64 از تیم سایپا و محمد ستاری در دقیقه 61 از ملوان کارت زرد گرفتند.
این بازی با یک دقیقه سکوت و نثار فاتحه به روح مرحوم مهرداد اولادی مهاجم 31 ساله قائمشهری ملوان بندرانزلی که هفته گذشته براثر ایست قلبی در گذشت آغاز شد و ملوانان با پیراهن مشکی و آبی وارد میدان شدند.
بازیکنان این تیم پس از گل زدن به سوی بنر عکس مهرداد اولادی رفتند و گلهای خود را تقدیم به وی کردند.
غلامرضا رضایی و بازیکنان تیم سایپا نیز پس از به ثمر رساندن گل به احترام مهرداد اولادی خوشحالی نکردند.
تماشاگران در دقیقه 77 به نشانه شماره 77 پیراهن مهرداد اولادی با فریاد مهرداد روحت شاد یاد وی را گرامی داشتند.
ملوانان 2 سال و سه ماه و هشت روز بود که  در خانه مقابل سایپا به برتری نرسیده بودند و آخرین برد این تیم برابر سایپا با تک گل مهرداد اولادی به ثبت رسیده بود.
 

دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و استقلال خوزستان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما عصر امروز  و  هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های گسترش فولاد تبریز و استقلال خوزستان  در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه بدون گل پایان یافت .
گسترش فولاد در حالی به تساوی مقابل استقلال خوزستان رضایت داد  که کسب سهمیه آسیایی را دور تر از همیشه دید  و استقلال خوزستان  نیز تنها  با یک امتیاز موقتا بالاتر از پرسپولیس به صدر جدول صعود کرد .
هم اکنون تیم گسترش فولاد با 38 امتیاز در رده هفتم و استقلال خوزستان با 48 امتیاز در رده نخست جدول لیگ برتر قرار دارد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار