کد خبر: ۲۰۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹ 09 April 2016
گل دقیقه نود و چهارم و شکست ملوان در ثانیه های پایانی برابر پرسپولیس حواشی عجیب و غریبی در پایان مسابقه این دو تیم ایجاد کرد.

به گزارش نود، هنوز سوت پایان بازی دو تیم زده نشده بود که پرتاب بطری و سنگ به زمین آغاز شد و به محض پایان یافتن بازی با اعتراض بازیکنان ملوان از جمله مازیار زارع به سرخپوشان بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شده و اتفاقات عجیب تر روی سکوها ادامه پیدا کرد.

اما لیدرهای ملوان که از این شکست به شدت ناراحت بودند قصد داشتند پس از پایان بازی وارد میکسدزون شوند اما ماموران نیروی انتظامی مقابل هجوم آنها را گرفتند و اجازه ورود به میکسدزون را ندادند. این موضوع باعث شد تا درگیری فیزیکی شدیدی بین لیدرها و ماموران به وجود بیاید و لیدرهای ملوان با چوب به سمت ماموران نیروی انتظامی حمله‌ور شدند

در حالیکه بیش از ۳۰ دقیقه از پایان بازی گذشته بود بازیکنان دو تیم در رختکن حبس شده‌ و اجازه خروج به آنها داده نمی‌شود.

دقایقی پس از پایان بازی ملوان مقابل پرسپولیس، هواداران ملوان با هجوم به درب اصلی ورزشگاه تختی انزلی سعی در تخریب آن داشتند و درگیری شدیدی میان آنها و نیروهای انتظامی ایجاد شد.

ساعتی از بازی ملوان و پرسپولیس گذشته اما طرفداران خشمگین ملوان هنوز در اطراف ورزشگاه تختی حضور دارند. این هواداران به دنبال محسن بنگر، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده و داور بازی هستند. یک هوادار هم فریاد زد که نمی گذاریم این ها امشب از انزلی خارج شوند.

پرتاب سنگ از سوی گروهی از هواداران تیم ملوان به اتومبیل یکی از هواداران پرسپولیس باعث شکسته شدن شیشه و همچنین شکسته شدن دندان راننده اتومبیل که هوادار پرسپولیس بود شد.

این دسته از هواداران به ماشین های پلاک تهران حمله کرده و سعی در تخریب و آسیب رساندن به آنها داشتند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
چراموقعي كه درتهران بدترازاين كارهارو باتيمهاي گيلاني ميكنند حرفي نميزنيد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
بهترین راه اینه چهار سال لیگ فوتبالو تعطیل کنند و فوتبالو فقط ملی دنبال کنند و اینقدر وقت و هزینه و آبروی این مملکت رو برای منافع قلیلی هدر ندهند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار