تابناک گیلان: در آستانه برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد ظهور احزاب و جمعیتهای ناشناخته و ثبت نشده در شهرستان انزلی هستیم. در فضای رسانه های مجازی و کانالها و گروههای تلگرامی مدام بیانیه هایی از سوی احزاب ، شوراها، جمعیتها در هواداری از نامزد خاص عنوان می شود.
کد خبر: ۱۸۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 25 February 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان:
در آستانه برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد ظهور احزاب و جمعیتهای ناشناخته و ثبت نشده در شهرستان انزلی هستیم.

در فضای رسانه های مجازی و کانالها و گروههای تلگرامی مدام بیانیه هایی از سوی احزاب ، شوراها، جمعیتها در هواداری از نامزد خاص عنوان می شود.

احزاب و جمعیتهایی که پیش از این نامی از آنها در شهرستان نبود و دبیر یا مسئول ان در شهرستان نیز نامشخص است .

یک مقام مسئول در فرمانداری انزلی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت : تاکنون تنها دو حزب موتلفه و کارگزاران در شهرستان به ثبت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد : گرچه خبرهایی از هواداری مجموعه ها و احزاب و شوراهای دیگری به گوش می رسد ولی این احزاب در شهرستان انزلی تاکنون به ثبت نرسیده اند.

وی با بیان این که برخی گروهها و احزاب ممکن است در گیلان به ثبت رسیده باشند ولی تا امروز اقدامی برای ثبت در شهرستان انزلی انجام نداده اند.

عجیب این که حتی احزاب شناسنامه دار و قانونی کشور نیز فعالیت در شهرستانها را تا چند روز مانده به انتخابات جدی نمی گیرند .

ناشناخته ماندن احزاب در شهرستانها و سردرگمی مردم برای انتخاب افراد با خط مشی مورد تائید احزاب شناسنامه دار فعالیت ضابطه مند احزاب در شهرستانها را ضروری می سازد .

شهرستان انزلی با 142 هزار و 369 نفر جمعیت در کرانه جنوبی دریای خزر در غرب استان گیلان واقع است.

106 هزار نفر از جمعیت بندرانزلی، واجد شرایط شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستند.

در انتخابات مجلس نهم، 47 درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کرده بودند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار