امام جمعه انزلی:
نکته مثبت دیگر این بیانیه این است که مجبور شدند غنی سازی را در ایران بپذیرند و فعالیت ها و تحقیقات در ایران به کار خود ادامه دهد.
کد خبر: ۱۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ 04 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، امام جمعه انزلی در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: مذاکرات لوزان، نشان داد که برنامه هسته ای ما صلح آمیز است.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین افزود: نکته مثبت دیگر این بیانیه این است که مجبور شدند غنی سازی را در ایران بپذیرند و فعالیت ها و تحقیقات در ایران به کار خود ادامه دهد.

خطیب جمعه انزلی تصریح کرد: برخی کشورها مانند رژیم صهیونیستی از این بیانیه خشمگین هستند و اظهاراتی هم کرده اند ولی بدانند که نمی توانند جلوی رشد جمهوری اسلامی ایران را بگیرند.

وی ادامه داد: همه با هر سلیقه و دیدگاهی باید در سال جدید، با همدلی و همزبانی همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ برای پیشرفت کشور تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: هرچند بخشی از راه را برای اقتصاد مقاومتی طی کرده ایم، با توجه به اینکه این نوع اقتصاد، ایران را بیمه می کند باید همگی برای بهبود وضعیت اقتصادی بکوشیم.

امام جمعه انزلی در ادامه یاداور شد: متاسفانه رژیم سعودی که تلاش خود را جهت منافع امریکا و رژیم صهیونیستی به انجام رسانده، از یک هفته پیش به یمن تجاوز کرده است.

حجت الاسلام شمس الدین خاطرنشان کرد: با مرور کارنامه آل سعود می بینیم در همه مراحل تاریخ ، هرگاه جهان اسلام می خواسته به موفقیتی برسد، این رژیم از پشت خنجر زده و گواه آشکار آن فلسطین است و حال در یمن دست به کشتار می زند.

وی با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین (س) که روز مادران و همسران شهدا نامگذاری شده، ضمن تسلیت رحلت این بانوی بزرگوار، از مادران و همسران شهدا تجلیل کرد.

امام جمعه انزلی در خاتمه از همه دست اندرکاران تسهیلات نوروزی برای تلاش جهت خدمات رسانی به مردم و گردشگران تقدیر و تشکر کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار