کد خبر: ۱۸۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵ 18 February 2016
تابناک گیلان: همزمان با روزهای مبارک پیروزی انقلاب اسلامی6طرح ورزشی بااعتباری بالغ بر 3میلیارد و صدو هفتادو شش میلیون تومان ودر زمینی به مساحت هفت هزارمترمربع در شهرستان های استان گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان ، مسعودرهنما بابیان اینکه اعتبارات این طرح ها در دو بخش استانی و ملی تخصیص یافته است،افزود:سالن ورزشی لنگرود با بودجه 5 میلیارد و ..3میلیون ریال از اعتبارات ملی سود برده است.

وی به دوره تکمیلی نقشه استخرشنا فومن که4میلیارد و610میلیون ریال بمصرف رسانده اشاره کرد وگفت :این طرح ورزشی یکی ازالزامات توسعه و غنی سازی اوقات فراغت مردم است که خوشبختانه به میمنت دهه مبارک فجر در شهرستان فومن مورد بهره برداری قرارگرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان احداث چمن مصنوعی در شهرستان انزلی را در اقلیم پرباران گیلان ضروری دانست وافزود :این طرح عمرانی هدیه ای از سوی دولت تدبیر به ورزشکاران و مردم ورزشدوست شهرستان انزلی می باشد.

وی یادآورشد:این زمین ورزشی با اعتبار3 میلیارد و700 میلیون ریال و مساحت 2هزار و 500 به بهره برداری رسید.
رهنما سپس از روند تکمیل سالن تختی صومعه سرا گفت و افزود:این سالن ازمحل اعتبارات استانی وبامبلغ 6 میلیارد و 900میلیون ریال تکمیل شده است.
این مدیر ورزشی در ادمه به احداث سالن وزنه برداری رودسر که 2 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار داشته اشاره کرد و گفت :سالن مذکور در زمینی به مساحت 200 متر مربع در سال جاری راه اندازی شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان تکمیل طرح ورزشی احمدسرگوراب شفت را که از سال 86 شروع شده بود از دیگر عملکردهای قابل تقدیر واحد فنی اداره کل ورزش و جوانان ارزیابی کرد و گفت :این پروژه با اعتبار 8میلیارد و550 میلیون ریال در زمینی به مساحت 1 هزار و191 متر مربع مورد بهر ه برداری قرار گرفت.
وی با یاد آوری این نکته که هم اکنون30پروژه ورزشی در سطح استان گیلان به صورت نیمه تمام وجود دارد ،گفت :برای تکمیل و بهره برداری ازاین پروژه ها بیش ا ز93میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است تا به بهره برداری برسد.
رهنما روند توسعه فضاهای ورزشی را با مشارکت بخش خصوصی و خیرین ورزشکار رو به رشد ارزیابی کرد و افزود:با افتتاح 6 پروژه ورزشی دردهه فجر و افزایش هفت هزار متر مربع بر فضاهای ورزشی استان گیلان، سرانه ورزشی استان هفتادو شش صدم متر مربع برای هر نفر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار