کد خبر: ۱۶۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴ 09 January 2016
مدیرکل مدیریت بحران استاندار گیلان از وقوع 80 فقره آتش‌سوزی به دلیل وزش باد گرم در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، افشین عزیزی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وزش باد شدید در گیلان اظهار کرد: روز گذشته تعداد 30 اصله درخت به دلیل وزش باد شدید در رشت سقوط کرده است.

وی به خسارت باد به سربندی هشت واحد مسکونی در رشت اشاره کرد و افزود: دو واحد مسکونی به دلیل وزش باد تخریب شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از وقوع 80 فقره آتش‌سوزی در نقاط مختلف این استان خبر داد و بیان کرد: روز گذشته 75 مورد قطع برق به صورت مقطعی داشتیم.

عزیزی با بیان اینکه 30 هکتار از جنگل‌های رشت، شفت، سیاهکل و لاهیجان به دلیل وزش باد گرم دچار حریق شده است، تصریح کرد: آتش‌سوزی‌های مذکور با تلاش نیروهای منابع طبیعی، مردمی، بسیج، فرمانداری‌ها و آتش‌نشانی مهار شده است.

وی به سرعت 90 کیلومتری وزش باد در شهرستان‌های رشت و تالش در روز گذشته اشاره کرد و گفت: با تلاش و هماهنگی فرمانداران و دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان خسارت جانی و مصدومیت در گیلان گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه وزش باد گرم از روز چهارشنبه هفته گذشته در استان آغاز شده است، اظهار کرد: عصر امروز نفوذ سامانه سرد و بارش‌زا طبق پیش‌بینی اداره کل هواشناسی گیلان موجب کاهش دما در استان می‌شود ضمن اینکه وزش باد سرد و بارندگی در برخی از نقاط پیش‌بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار