کد خبر: ۱۶۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 09 January 2016
فرماندار ماسال گفت: 5.5 هکتار از جنگل‌های 4 روستای ماسال و شاندرمن به دلیل وزش باد شدید دچار آتش‌سوزی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، محمود قاسم‌نژاد ظهر امروز در جریان بازدید از جنگل‌های دچار حریق در این شهرستان اظهار کرد: عصر روز گذشته به دلیل وزش باد گرم روستاهای «امامزاده شفیع (ع)»، «نیلاش» و «سیاه‌مرد» در بخش شاندرمن و روستای «گرم‌خونی» در بخش مرکزی ماسال دچار حریق شدند.

وی به مهار آتش‌سوزی مذکور با تلاش نیروهای امدادی، آتش‌نشانی، جنگل شفارود و نیروهای بسیج و سپاه پس از هشت ساعت اشاره کرد و افزود: 5.5 هکتار از جنگل‌های ماسال و شاندرمن دچار آتش‌سوزی شده است.

فرماندار ماسال خواستار تاسیس و تجهیزه پایگاه امداد و نجات جنگل در این شهرستان شد و بیان کرد: استفاده از تجهیزات بالگرد آب‌پاش برای جلوگیری از تخریب جنگل‌ها بر اثر آتش‌سوزی تاثیرگذار است.

قاسم‌نژاد در ادامه به برگزاری مسابقات سوارکاری یادمان شهید سالاری در شاندرمن اشاره کرد و گفت: مسابقات مذکور در جاده «دیلیک» ماسال برگزار شده است.

وی با بیان اینکه اسب‌های بالای پنج و زیر پنج سال در مسابقات مذکور شرکت کردند، تصریح کرد: در رده اسب‌های بالای پنج سال به ترتیب اسب «یاسمن» با سوارکاری شایان قربانی، اسب «سمندر» با سوارکاری آرمین احمدی و اسب «ترنادو» با سوارکاری مهرداد شهبازی به ترتیب مقام نخست تا سوم را کسب کردند.

فرماندار ماسال متذکر شد: اسب «افلاطون» با سوارکاری امیر ارسلان حاجتی، اسب «هیرو» با سوارکاری مهرداد شهبازی و اسب «قره‌خان» با سوارکاری فرشاد جلالی در رده اسب‌های زیر پنج سال به ترتیب حائز رتبه‌های نخست تا سوم شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار