کد خبر: ۱۵۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 29 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

در سالروز میلاد باسعادت پیامبر اعظم (ص) و ولادت امام صادق (ع) جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت‌کننده در بیست‌ونهمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب دیدار کردند.

به گزارش«تابناک»، همزمان با خجسته سالروز میلاد پربرکت پیامبر اعظم حضرت محمد (صلی‌الله‌علیه‌وآله) و ولادت حضرت امام صادق (علیه‌السلام)، جمعی از اقشار مختلف مردم، مسئولان لشکری و کشوری، علما و اندیشمندان شرکت‌کننده در بیست و نهمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی و سفیران کشورهای اسلامی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خلاصه ای از بیانات ایشان به شرح زیر است:

*رهبر انقلاب در دیدار به‌مناسبت ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص): امت اسلامی امروز وظیفه‌اش تنها این نیست که در میلاد پیامبر جشنی برپا کند/ دنیای اسلام باید مثل پیامبر روحی جدید و فضایی تازه باز کند و تمدن نوین اسلامی را برپا کند.

*رهبر انقلاب: امروز هدف دشمنان ایجاد جنگ داخلی بین مسلمانان است و متأسفانه تا حدودی موفق شدند و کشورها را یکی پس از دیگری ویران می‌کنند/ سوریه، یمن و لیبی را ویران می‌کنند/ در بحرین مسلمانان را زیر فشار قرار می‌دهند/ در نیجریه چرا برای آن شیخِ مصلحِ تقریبیِ مؤمن این‌جور فاجعه‌آفرینی می‌کنند؟/ چرا دنیای اسلام ساکت می‌ماند؟

*رهبرانقلاب:امروز تضادهای تمدن غرب خودرا نشان میدهد/امروز نوبت اسلام است/مسلمانان باهمت خود تمدن نوین اسلامی را برپاکنند/این خطاب به علما و روشنفکران جهان اسلام است که غرب را قبله خود نمیدانند.من دیگر امید چندانی به سیاستمداران جهان اسلام ندارم.

رهبر انقلاب: آن روزی که کلمه‌ی سنی و شیعه در ادبیات آمریکا پیدا شد نگران شدیم. معلوم شد هدف جدیدی دارند/ مسئولان فعلی آمریکا می‌گویند که با اسلام موافقیم، با فلان فرقه مخالفیم؛ اینها نفاق دارند و دروغ می‌گویند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار