کد خبر: ۱۳۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 29 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، تیم فوتبال داماش گیلان به مصاف تیم آلومینیوم اراک می رود .

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان روز یکشنبه در این خصوص گفت: این دو تیم در هفته هفدهم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند .

علی احمدی سراوانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقه عصر دوشنبه هفته جاری نهم آذر ماه در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت برگزار خواهد شد و تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار میزبان است .
وی اظهار کرد : با توجه به اینکه تیم فوتبال داماش گیلان در دیدار قبلی خود برابر حریفش متحمل شکست شد ، امیدواریم که در این دیدار به پیروزی برسد تا بتواند شکست هفته قبل را جبران و در جدول رده بندی نیز صعود داشته باشد .
وی ادامه داد: گرچه تیم فوتبال آلومینوم اراک یکی از تیم های خوب و مطرح فصل جاری این مسابقات است و در جدول ره بندی نیز مکان خوبی دارد اما امیدواریم که تیم فوتبال داماش گیلان با ارایه یک بازی تماشگرپسند و با حمایت طرفداران خود ، برابر تیم آلومینیوم اراک به برتری برسد تا دل هوادارانش را شاد کند .
مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال داماش گیلان با کسب 17 امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی و تیم فوتبال آلومینیوم اراک با کسب 26 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته اول کشور قرار دارند .
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان 20 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار