با حضور آتش نشانان

آتش سوزی سوپر مارکت مهار شد

تابناک: مدیر عامل سازمان آتش نشانی با اعلام این که در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید، افزود: آتش نشانان با استفاده از هواکش های قوی، دود حاصل از آتش سوزی را به بیرون تخلیه کردند.
کد خبر: ۱۳۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ 27 November 2015

به گزارش تابناک مرکزی، عبداله اسماعیلی مدیر عامل سازمان آتش نشانی گفت: وقوع این حادثه ساعت 7:41 صبح روز گذشته به سامانه 125 اطلاع داده شد و ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اراک با دریافت خبر این حادثه بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه 140 را به محل حادثه واقع در خیابان داوران، ابتدای 12 متری سعادت اعزام كرد.

وی افزود: هنگام رسیدن آتش نشانان دود وشعله فراوانی از داخل یک مغازه سوپرمارکت خارج می شد كه نیروهای ایستگاه بلافاصله پس از قطع برق از كنتور مغازه، با استفاده ازتجهیزات آتش نشانی و بستن دستگاه تنفسی و با به كار گیری یک رشته لوله آبده، شعله های آتش را، مهار و از سرایت آن به مغازه های اطراف جلوگیری کردند.

اسماعیلی با اعلام این که در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید، افزود: آتش نشانان با استفاده از هواکش های قوی، دود حاصل از آتش سوزی را به بیرون تخلیه کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی در ادامه از آموزش اصول ایمنی به دانش آموزان دبیرستان دخترانه الهیه خبر داد و بیان داشت:در راستای آموزش اصول اولیه ایمنی به دانش آموزان، کارشناسان آموزش سازمان روز گذشته با حضور در دبیرستان دخترانه الهیه اصول ایمنی را به آنان آموزش دادند.

وی گفت: در این آموزش، دانش آموزان اصول ایمنی، انواع آتش و چگونگی مقابله آن و نحوه ی كاركردن با خاموش كننده های دستی را فرا گرفتند و در پایان نیز به صورت عملی و با استفاده از کپسول های آتش نشانی اقدام به خاموش کردن آتش کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار