اجرای ۱۳۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان مرکزی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: امسال همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۳۰۰ برنامه توسط ادارات و دستگاه‌ها به ویژه سپاه و بسیج در سطح استان مرکزی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۸۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸ 07 September 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی»  اظهار داشت: جلسات ستاد هفته دفاع مقدس در استان مرکزی تشکیل و برنامه‌ریزی لازم جهت برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های این هفته انجام شده و جلسه نهایی به زودی تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۳۰۰ برنامه توسط ادارات و دستگاه‌ها به ویژه سپاه و بسیج در سطح استان مرکزی برگزار خواهد شد، افزود: تکریم و تجلیل ۲۰ هزار همسر رزمنده و خواهران ایثارگر و فعالان حوزه خواهران در استان مرکزی توسط دستگاه‌های مختلف در طول یکسال در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه ۵۰۰ نفر از همسران رزمنده در آیین تجلیل از خانواده شهدا در استانداری مرکزی تکریم و تجلیل می‌شوند، خاطرنشان کرد: دیدار وبیناری با مقام معظم رهبری، رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریورماه، اعزام جمعی از رزمندگان استان به جمکران و حضور در برنامه عهد سربازی، گلباران مزار شهدا، بازدید از خانواده شهدا و تجلیل از بانوان ایثارگر و غیره از جمله برنامه‌های این هفته خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار