کد خبر: ۱۳۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶ 24 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش نسبی دما و وزش باد گرم (بعضی نقاط شدید) در استان تا پایان هفته جاری خبر داد.

مازیار غلامی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی جریانات جنوبی از فردا (چهارشنبه) به منطقه است که بر این اساس، افزایش نسبی دما و وزش باد گرم (بعضی نقاط شدید) تا اوایل روز جمعه پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: انتظار می رود دمای هوا بین دو تا پنج درجه سلسیوس افزایش یابد از این رو، توضیه می شود از روشن کردن آتش در عرصه های جنگلی به طور جدی خودداری شود.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان افزود: بخش های مختلف اجرایی همچون جهادکشاورزی، منابع طبیعی و مدیریت بحران نیز باید تمهیدات لازم به بیاندیشند.
وی آسمان امروز گیلان را صاف تا نیمه ابری، در بعضی ساعت ها مه، گاهی افزایش ابر و وزش باد عنوان و برای فردا (چهارشنبه) آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت ها مه، گاهی افزایش ابر، در بعضی نقاط وزش باد گرم (گاهی شدید) پیش بینی کرد.
غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با 20 درجه سلسیوس مربوط به رودبار و کمینه دما را با 1.5 درجه مربوط به دیلمان عنوان کرد.
وی ادامه داد: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته، به ترتیب 17 و شش درجه سلسیوس بوده است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، کمینه دمای فردا در استان را نیز با سه درجه سلسیوس برای دیلمان و ارتفاعات جنوب شرقی استان پیش بینی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار