کد خبر: ۱۲۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 07 November 2015
رشت - ایرنا - در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، تیم فوتبال داماش گیلان مقابل تیم آلومینیوم هرمزگان قرار می گیرد .

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این دو تیم در هفته چهاردهم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، رو در روی هم قرار می گیرند.
علی احمدی سراوانی افزود: این مسابقه عصر دوشنبه هفته جاری 18 آبان ماه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار خواهد شد و تیم داماش گیلان در این دیدار میهمان است.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم فوتبال داماش گیلان در بازی قبلی خود برابر تیم گل گهر سیرجان با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید ، با روحیه خوب مقابل تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان قرار می گیرد.
وی ادامه داد: امیدواریم تیم فوتبال داماش گیلان در این مسابقه نیز با ارایه یک بازی هجومی و تماشاگرپسند برابر میزبان خود به برتری برسد تا اولین پیروزی خارج از خانه خود در این رقابت ها را جشن بگیرد.
مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال داماش گیلان با کسب 15 امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی و تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با کسب 12امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته اول کشور قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان 20 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار