۳۰ برنامه به مناسبت هفته وحدت در گلستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: به مناسبت هفته وحدت با همت تشکل‌های دینی و انقلابی و دستگاه های اجرایی بیش از ۳۰ برنامه متنوع فرهنگی مذهبی در سراسر استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶ 16 September 2024

به گزارش «تابناک گلستان» به نقل از ایسنا، حجت الاسلام رضا دیلمی، ضمن تبریک ایام هفته وحدت و تاکید بر ارج نهادن و گرامی داشت یاد امام خمینی (ره) و همه شهدا گفت: باید از درایت و هوشمندی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص ترسیم هفته وحدت، انسجام وحدت اسلامی و هفته عزت و اقتدار اسلامی در این ایام یاد کرد.

وی با اشاره به پیش بینی برگزاری بیش از ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته وحدت در استان گلستان اظهار کرد: کرسی‌های تلاوت تدبری، محافل انس با قرآن بیش از ۸۰ محفل و کرسی، برپایی مواکب و ایستگاه‌های صلواتی بیش از ۵۰ موکب و ایستگاه صلواتی در سراسر استان، دیدار با خانواده‌های شهدا به ویژه شهدای اهل سنت و تکریم از چهره‌های تقریبی، برگزاری جشن‌های متمرکز با شعار محوری ایام هفته وحدت امسال که «علی حب النبی (ص)» در محلات، مساجد، تکایا، اماکن دینی و مذهبی با همت تشکل‌های انقلابی و دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه ایام مهر و بازگشایی مدارس هستیم توزیع بسته‌های نوشت افزار تحصیلی برای افراد کم برخوردار و نیازمند با همت تشکل‌های دینی، انقلابی و شبکه تبلیغی در نظر گرفته شده است. 

وی از مسابقات فرهنگی و فضاسازی عمومی، همایش نقش وحدت در مقاومت و ایستادگی به تأسی از نبی مکرم اسلام، اعزام مُبلغ تخصصی و عمومی، تولید محتوای رسانه‌ای و اعزام گروه‌های سرود محله محور و عصر شعر با محوریت مقاومت در سیره نبوی به عنوان اعم برنامه‌های هفته وحدت در استان گلستان نام برد.

حجت الاسلام رضا دیلمی با بیان اینکه این برنامه‌ها با همت تشکل‌های دینی و انقلابی استان و دستگاه‌های اجرایی در طول هفته وحدت در سراسر استان انجام خواهد شد، ابراز امیدواری کرد: در طول هفته وحدت در راستای نشر فضیلت‌ها و ارزش‌های این الگوی حسنه و ماندگار گام‌های مؤثرتری با همت مردم در سرزمین برادری برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار