رییس پارک ملی گلستان منصوب شد

براساس تصمیم‌گیری در شورای راهبردی پارک ملی گلستان، در حکمی از سوی معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست احمد رادمان به عنوان رییس جدید پارک ملی گلستان منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۸۴۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳ 14 September 2024

به گزارش «تابناک گلستان» به نقل از ایسنا، صبح امروز (شنبه) در مراسمی با حضور مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گلستان از زحمات وحید خیرآبادی، سرپرست پارک ملی گلستان تقدیر و احمد رادمان به عنوان رییس این پارک منصوب شد.

متن حکم انتصاب رییس پارک ملی گلستان به شرح زیر است:
«باسلام، به استناد مصوبه شورای راهبری پارک ملی و ذخیره گاه زیستکره گلستان در جلسه مورخ ۰۲/ ۰۵/ ۱۴۰۳، جنابعالی به ریاست پارک ملی و ذخیره گاه زیستکره گلستان منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن هماهنگی با اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان و نیز ادارات کل حفاظت محیط زیست استان‌های خراسان شمالی و سمنان، همچنین تعامل با استانداران محترم استان‌های گلستان، خراسان شمالی و سمنان و با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های موجود و همکاری محیط بانان و پرسنل سخت کوش پارک ملی و با جلب حمایت و مشارکت جوامع محلی و بومی منطقه، نسبت به حفاظت مطلوب و بهینه از اکوسیستم منحصر به فرد پارک ملی و ذخیره گاه زیستکره گلستان اقدام نمایید.

اجرای مصوبات شورای راهبری و تمرکز بر روی موضوع حفاظت مشارکتی، به گونه‌ای که در چارچوب ضوابط موجود، امکان استفاده حداکثری از ظرفیت‌های علمی متخصصین، نظرات و همیاری فعالان محیط زیست و به ویژه همکاری مردم و جوامع محلی برای تقویت حفاظت پارک ملی و ذخیره گاه فراهم شود از اهم ماموریت‌های جنابعالی محسوب می‌شود.»

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، احمد رادمان از محیط بانان قدیمی و مجرب سازمان حفاظت محیط زیست است و رییس اداره حفاظت زیستگاه‌ها و امور مناطق محیط زیست استان سمنان و رییس پارک ملی توران بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار