دستبند پليس بر دستان اراذل و اوباش گنبدکاووس

فرمانده انتظامي شهرستان گنبد کاووس از دستگيري يک نفر اراذل و ‏اوباش که ‏اقدام به مزاحمت براي شهروندان مي کرد در يکي از مناطق اين شهرستان ‏خبر داد‎.‏
کد خبر: ۱۱۸۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴ 20 August 2024

به گزارش «تابناک گلستان» سرهنگ نادعلي صادقي پليس گفت: به دنبال اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر عربده کشي و ايجاد رعب و وحشت فردي در يکي از محلات شهر گنبد، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران انتظامي  اين فرماندهي قرار گرفت.
وي گفت: پليس امنيت عمومي گنبد با انجام اقدامات اطلاعاتي و شگرد هاي خاص پليسي متهم را شناسايي و پس از هماهنگي قضائي در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه وي را دستگير و به مقر انتظامي انتقال دادند.
سرهنگ "صادقي" در ادامه تصريح کرد: متهم دستگير شده از اراذل و اوباش داراي سابقه است، که با تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.
اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه پليس با تمام توان در راستاي تامين نظم، امنيت تلاش خواهد كرد و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غير قانوني، موجبات برهم زدن نظم عمومي شوند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع تا اقدامات قانوني صورت پذيرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار