افزایش حدود ۴۲ درصدی شهریه‌های مدارس غیر دولتی استان تهران

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: براساس مولفه‌های شورای نظارت بر مدارس غیردولتی امسال حداکثر ۴۲.۵ درصد شهریه مدارس شهرستان‌های استان تهران نسبت سال گذشته افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۱۸۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷ 16 September 2024

به گزارش «تابناک تهران» از تهران ۲۰، مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران درباره شهریه مدارس غیردولتی در اطراف تهران، گفت: بر اساس ۵-۶ مولفه شورای نظارت بر مدارس غیردولتی که مصوب مجلس است، شهریه مدارس غیر دولتی مشخص شده و امسال حداکثر ۴۲.۵ درصد شهریه مدارس شهرستان‌های استان تهران به نسبت سال گذشته افزایش داشته است که عموما این افزایش برای مدارسی که شهریه پایین داشتند ایجاد شده که بتوانیم کیفیت آموزشی را ارتقا دهیم. 

وی بیان کرد: هم اکنون اطلاعات مدارس در سامانه مشارکت‌های وزارت آموزش و پرورش ثبت شده و مدارس اطلاعات خود را در سامانه بارگذاری کردند و کارشناس آموزش و پرورش براساس مولفه‌ها و موضوعات مختلف، امتیاز و نظر خود را ثبت و در نهایت شهریه مدارس مشخص شده است.

بهرامی گفت: در واقع شهروندان می‌توانند در صورت ثبت نام در مدارس غیر دولتی به سامانه مراجعه و شهریه مدارس را ملاحظه کند. علاوه بر این، مدرسه غیر دولتی نیز موظف است که در تابلوی اعلانات مدرسه نصب کند. 

مدرسه کانکسی در تهران نداریم!

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه خوشبختانه مدرسه کانکسی در تهران نداریم، افزود: در ۶ ماهه منتهی به شهریور ماه امسال، ۵۰ پروژه نوساز از سازمان نوسازی دریافت کرده‌ایم که مشارکت خیرین و نوسازی و اعتبارات ریاست جمهوری فقید این کار صورت گرفت و انشالله برای اول مهر از این مدارس بهره‌برداری می‌کنیم.

امسال کمبود معلم نداریم

بهرامی در پایان ادامه داد: علی‌رغم اینکه سال گذشته با چالش کمبود معلم مواجه بودیم خوشبختانه امسال کسری سازمانی برای اول مهر نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار