۱۹ هزار دانش‌آموز گلستانی در انتظار دستان پر سخاوت

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: ۱۹ هزار دانش‌آموز آموز گلستانی نیازمند حمایت‌های مردمی برای تهیه لوازم التحریر هستند.
کد خبر: ۱۱۸۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳ 15 September 2024

به گزارش «تابناک گلستان» به نقل از ایسنا، عیسی بابائی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: جشن عاطفه‌ها با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند تحت حمایت از ۱۵ شهریور ماه شروع و تا ۱۵ مهرماه سال جاری ادامه دارد.

بابایی با اشاره به پیش بینی مشارکت ۱۸ میلیارد تومانی گلستانی‌ها در سال جاری عنوان کرد: هم استانی‌های نوعدوست و خیراندیش، سال گذشته نیز در تهیه لوازم کمک آموزشی برای ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند مشارکت خوبی داشتند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خاطرنشان کرد: امسال نیز با برپایی پایگاه‌های نمادین در میادین اصلی شهر برای جمع آوری کمک‌های هم استانی‌های خیر و نیکوکار صورت می‌گیرد و اکثریت جذب کمک‌های مردمی بصورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام خواهد شد.

بابائی با اعلام ۵۰ پایگاه ثابت مستقر در میادین اصلی شهر‌های سطح استان و همچنین آمادگی تمامی دفاتر کمیته امداد و ۲۶۰ مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم از جمله کیف و کفش و نوشت افزار و سایر ملزومات آموزشی تحصیلی، خواستار مشارکت هرچه باشکوهتر گلستانی‌های نیکوکار در کمک رسانی برای تامین مایحتاج تحصیلی آموزشی دانش آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت شد.

وی تصریح کرد: از روز دوشنبه ۲۲ شهریور تا ۳۱ شهریور پایگاه‌های مستقر در میادین اصلی شهر‌های سطح استان، آماده جمع آوری کمک‌های مردمی برای دانش آموزان نیازمند هستند و انشااله در روز شنبه ۷ مهرماه بصورت نمادین در مدارس سطح استان زنگ جشن عاطفه‌ها نواخته می‌شود.

بابائی افزود: کمیته امداد استان گلستان دارای بیش از ۱۹ هزار دانش آموز و ۱۵۰۰ دانشجوی تحت حمایت است که از خدمات آموزشی و کمک هزینه تحصیلی این نهاد بهره مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان به روش‌های غیرحضوری مشارکت مردم در این پویش پرداخت و گفت: علاوه بر پیش بینی کد دستوری #۰۱۷*۸۸۷۷*، امکان پرداخت کمک‌های مردمی ازطریق سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و همچنین شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ نزد بانک ملی فراهم شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار