وزیر جهاد کشاورزی :گلخانه‌های ارزان قیمت احداث می شود

وزیر جهاد کشاورزی از دو ابر پروژه بخش کشاورزی شهرستان پیشوا در استان تهران بازدید کرد و گفت : گلخانه‌های ارزان قیمت احداث می شود.
کد خبر: ۱۱۸۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۹ 13 September 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از ایرنا، غلامرضا نوری قزلجه وزیر جهاد کشاورزی روز جمعه ۲۳ شهریورماه در اولین سفر خود به شهرستان‌های استان تهران، به شهرستان پیشوا سفر کرد.

 وزیر جهاد کشاورزی در سفر به پیشوای ورامین اظهار کرد: شرایط فعلی کشور و مشکلات کم آبی، چاره به غیر از مصرف بهینه آب و توسعه کشت گلخانه‌ای نداریم، اما در این راه باید به دنبال گلخانه‌های ارزان قیمت باشیم.

نوری ادامه داد: برای افزایش محصولات و توسعه بخش کشاورزی در مقابل محدودیت منابع به خصوص آب، باید به سمت کشت در گلخانه‌ها برویم. 

وزیر جهاد کشاورزی گفت: یکی از موانع تولید، قیمت تمام شده گلخانه‌ها است و باید بتوانیم با قیمت مناسب، در واحد‌های کوچک هم گلخانه احداث کنیم.

وزارت جهادکشاورزی ضمن حمایت از واحد‌های تولیدی بزرگ، واحد‌های کوچک را هم تقویت خواهد کرد تا در زمینه تجارت با اتصال این واحد‌ها به واحد‌های بزرگ از این بخش حمایت شود.
بازدید از دو ابرپروژه بخش کشاورزی و ظرفیت‌های این بخش در شهرستان و بررسی موضوعات از جمله برنامه‌های وزیر جهاد کشاورزی در پیشوا بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار