ثبت دمای ۴۸ درجه در برازجان و خورموج /دما در بوشهر کاهش می‌یابد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش‌بینی نقشه‌ای هواشناسی دمای هوا در این استان از فردا جمعه به تدریج کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۸۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶ 12 September 2024

به گزارش «تابناک بوشهر» به نقل از ایرنا، پیام مساعدی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهر‌های برازجان و خورموج با ۴۸ درجه سانتیگراد بیشترین دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

وی بیان کرد: پیش‌بینی شده در هفته پیش رو دمای هوای استان بوشهر به طور متوسط پنج درجه سانتیگراد کاهش پیدا کند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوهر تصریح کرد: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا در ساعت‌هایی از بعد از ظهر و شب با افزایش سرعت وزش باد شمال غربی روی دریا، فراساحل شمالی و مرکزی استان، دریا تا حدودی متلاطم پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی نقاط همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی شده است.
وی افزود: در مدت یاد شده جهت وزش باد در استان بوشهر به طور غالب جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در سواحل شمالی و مرکزی از امشب ۱۲ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در مناطق جنوبی ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر، سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و در فراساحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد دریا ۱:۲۵ و جزر دریا ساعت ۱۰:۴۵ خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار