مشکلات فروش خرما رفع می‌شود

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات فروش خرمای کشاورزان، گفت: جلساتی خوبی با وزارت امور خارجه برای آسان‌سازی صادرات خرما و بازاریابی داخلی صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۱۸۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸ 06 September 2024

 به گزارش «تابناک بوشهر» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، ابراهیم رضایی در جمع مردم روستای دشتی اسماعیل خانی از توابع شهرستان دشتستان با اشاره به خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در توسعه روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، با تقدیر از عملکرد مدیرکل این نهاد، بیان کرد: مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از مدیران پای کار و پاسخگو است و در مدت حضور در این مسئولیت موفق عمل کرده و شایسته تقدیر است.
وی افزود: بنیاد مسکن با تلاش‌های شبانه‌روزی در شهرستان دشتستان منشأ خدمات ارزشمندی بوده است.
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای تعریض جاده آب‌پخش به حله هم گفت: این طرح مهم با جلسه‌های مؤثری که با وزیر فقید راه و شهرسازی داشتم منجر به اجرای مرحله نخست آن شد، که تلاش می‌شود مرحله دوم نیز به‌زودی عملیاتی شود.
وی لایروبی کانال‌های زهکشی را به عنوان مطالبه جدی کشاورزان منطقه عنوان کرد و افزود: در این خصوص نیز با پیگیری‌های صورت گرفته عملیات لایروبی کانال‌های زهکشی اجرا شد و در حال رایزنی برای حل مشکل تأمین سوخت تراکتور‌ها با هدف حل مشکل کشاورزان هستم.
رضایی در ادامه خواستار حل مشکل کشاورزان در زمینه نوبت‌بندی آب مزارع شد و گفت: برای رفع مشکلات فراروی بخش کشاورزی در شهرستان دشتستان از وزیر مربوط برای سفر به این شهرستان دعوت کرده‌ام و به‌زودی برای پیگیری موضوع به این شهرستان خواهد آمد.
وی با اشاره به مشکلات فروش گفت: جلسات بسیار خوبی با وزارت امور خارجه برای آسان‌سازی صادرات خرما و بازاریابی داخلی صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار