توزیع انواع کودهای کشاورزی یارانه‌ای در بوشهر آغاز شد

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بوشهر گفت: توزیع کودهای کشاورزی جهت کشت پاییزه در این استان آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴ 31 August 2024

به گزارش «تابناک بوشهر» به نقل از ایرنا، خسرو عمرانی اظهار کرد: به منظور مصرف متعادل کودهای کشاورزی، تحویل کودهای اوره به همراه کودهای فسفات و پتاس انجام می‌گیرد تا تغذیه گیاهی به‌صورت بهینه و مناسب در اختیار گیاه قرار گیرد.

وی با اشاره به تخصیص کود یارانه‌ای به محصولاتی که در قالب الگوی کشت سازمان جهاد کشاورزی قرار دارند، اظهار کرد: توزیع این کودها تنها از طریق صدور حواله الکترونیکی در سامانه کنترل و پایش مواد کودی برای کشاورزانی است که اطلاعات آنان در سامانه جامع پهنه بندی وزارت جهاد کشاورزی ثبت شده باشد امکان پذیر است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بوشهر تصریح کرد: کشاورزان می‌توانند کودهای کشاورزی خود را از نزدیک‌ترین کارگزاری شرکت خدمات حمایتی کشاورزی دریافت کنند.

عمرانی همچنین از آمادگی کامل مجموعه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برای تأمین کودهای کشاورزی مورد نیاز کشت‌های پاییزه در استان خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده و تلاش شبانه‌روزی کودهای کشاورزی به موقع تأمین و در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: سهمیه کودهای یارانه ای اوره، فسفات وپتاس استان در سال جاری ۳۸ هزار تن می باشد و با برنامه ریزی انجام شده هیچگونه نگرانی برای تامین و توزیع آن برای استفاده در کشت های پاییزه امسال وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار