پروژه‌های هفته دولت شاخص‌های توسعه‌ای استان بوشهر را افزایش می‌دهد

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲ هزار و ۶۹ پروژه عمرانی و اقتصادی همزمان با بزرگداشت هفته دولت شاخص‌های توسعه‌ای این استان را افزایش و سطح دسترسی مردم به خدمات را ارتقا می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۸۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶ 27 August 2024

به گزارش «تابناک بوشهر» به نقل از ایرنا،  اکبر پورات روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از این شمار ، یکهزار و ۵۲۳ پروژه افتتاح و عملیات اجرایی ۵۴۶ پروژه نیز آغاز می‌شود .

وی یادآور شد: تعدد و تنوع پروژه های هفته دولت در استان بوشهر در راستای توسعه همه جانبه و پاسخگویی به مطالبات مردم است.

پورات افزود: بیشترین پروژه هفته دولت امسال در استان بوشهر مربوط به شهرستان دشتستان با ۵۹۱ پروژه است که از این شمار ۴۶۸ پروژه مورد بهره برداری و عملیات اجرایی مابقی نیز آغاز می شود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: در شهرستان بوشهر ۱۵۷ پروژه افتتاح و ۷۷ پروژه آغاز عملیات اجرایی ، در تنگستان ۲۴۷ پروژه بهره برداری و عملیات اجرایی ۷۲ پروژه نیز آغاز خواهد شد.

پورات ادامه داد: در شهرستان جم ۹۴ پروژه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۱ پروژه و در شهرستان دیلم نیز ۲۶ پروژه افتتاحی و ۶ پروژه نیز آغاز عملیات اجرایی می شود.

وی گفت: در شهرستان دشتی نیز۱۹۱ پروژه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی می شود که از این شمار ۱۴۹ پروژه بهره برداری خواهد شد.

پورات با اشاره به اینکه پروژه های هفته دولت شهرستان دیر تعداد ۱۶۷ پروژه است افزود: از این شمار ۸۵ پروژه افتتاحی است.

معاون استاندار بوشهر اضافه کرد: تعداد پروژه های افتتاحی شهرستان عسلویه ۶۳ پروژه و ۵۱ پروژه نیز آغاز عملیات اجرایی می شود.

وی گفت: در شهرستان کنگان ۱۰۴ پروژه افتتاح و ۳۸ پروژه آغاز عملیات اجرایی می‌شود و در گناوه نیز ۸۳ پروژه افتتاح و ۱۷ پروژه کلنگ زنی خواهد شد.

پورات ادامه داد: وحدت و همدلی مردم و مسئولان در استان مسیر توسعه و پیشرفت را هموار کرده است.

وی تصریح کرد: در حوزه اقتصادی با حمایت از بخش خصوصی بسیاری از واخدهای تولیدی راکد و نیمه راکد فعال شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: در بحث اشتغال اقدامات خوبی در کمیسیون رفع موانع تولید در این استان انجام شده است.

وی از برنامه‌ریزی برای جذب بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع استان خبر داد و افزود: واریز حق آلایندگی و ارزش افزوده به حساب شهرداری ها در کنار اعتبارات ملی و استانی توسعه همه جانبه را در این استان رقم زده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار