پیش‌بینی افزایش ۵۰ درصدی ترافیک شهری کرمانشاه با شروع «خرید مدارس»

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به شروع خرید مدارس از سوی شهروندان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: بر اساس تجارب هرساله پیش بینی افزایش ۴۰ تا ۵۰ درصدی حجم ترافیک در محدوده خیابانهای اصلی شهر کرمانشاه را داریم.
کد خبر: ۱۱۸۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰ 07 September 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، سرهنگ حجت الله عزیزی با اشاره به افزایش حجم ترافیک خیابانهای اصلی شهر کرمانشاه با شروع خرید مدارس گفت: خرید مدارس تقریبا آغاز شروع شده و پیش بینی می‌شود با توجه به تجارب هرساله، شاهد افزایش ۴۰ تا ۵۰ درصدی ترافیک در خیابان های اصلی شهر باشیم.

وی افزود: با توجه به این شرایط توصیه اکید این است که حتما مردم در صورت امکان از بازاراهای محلی خرید کرده و از تردد به بازار اصلی شهر خودداری کنند.

وی افزود: همچنین توصیه می شود افراد برای رفتن به خرید از خودروهای عمومی استفاده کرده و حتی المقدور خودروی شخصی همراه نبرند.

عزیزی با اشاره به شروع اجرای طرح زوج و فرد در محدوده مرکزی کرمانشاه از ۲۰ شهریور گفت: این طرح کمک خوبی در بحث مدیریت ترافیک در محدوده بازار اصلی شهر است، اما از مردم تقاضا داریم جهت کاهش ترافیک با نیروهای پلیس همکاری کرده و از آوردن خودروی شخصی اجتناب کنند.

وی خاطرنشان کرد: این توصیه علاوه بر بازار اصلی و خیابان های مرکزی شهر، شامل بازار شهرک‌های مسکن و الهیه نیز می‌شود، چون در محدوده بازار اصلی این شهرک‌ها هم شاهد حجم بالای ترافیک هستیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار