استعفاء دسته جمعی در هیات ناشنوایان کرمانشاه

در پی استعفاء رئیس هیات ورزش ناشنوایان و کم شنوایان استان کرمانشاه، تمام عوامل اجرایی این هیات و سرمربیان تیم‌های رشته‌های ورزشی مختلف آن به صورت دسته جمعی استعفاء کردند.
کد خبر: ۱۱۸۳۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴ 03 September 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، حامد دارابی رئیس مستعفی هیات ورزش ناشنوایان کرمانشاه با تایید این خبر، اظهار کرد: در تاریخ یازدهم شهریور استعفا خود را به مدیرکل ورزش و جوانان استان تقدیم کردم.

وی در تشریح دلایل استعفاء خود از هیات ورزش ناشنوایان استان، عنوان کرد: عدم حمایت‌های مادی و معنوی از هیات، علیرغم حجم فعالیت‌های بالا و وجود قهرمانان ملی و بین المللی یکی از این دلایل بود.

رئیس مستعفی هیات ورزش ناشنوایان کرمانشاه با بیان اینکه این هیات از مشکلات مادی زیادی رنج می‌برد، افزود: تنها منبع درآمد هیات از محل پارکینگ مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه بود که مدتی پیش آن را هم از ما پس گرفتند. 

وی ادامه داد: برای اینکه مشکل درآمدی هیات را حل کنیم، حدود شش ماه پیش از طریق ماده ۸۸ برای واگذاری سالن ورزشی شهرک ده پهن اقدام کردیم و با وجود اینکه هیات ما برنده این مزایده شد، اما هنوز به بهانه‌های مختلف آن را به ما تحویل نداده‌اند. 

دارابی تبعیض و اجحاف در تخصیص اعتبارات ارزش افزده بین هیات‌های ورزشی را یکی دیگر از دلایل استعفا خود برشمرد و گفت: امسال میزان اعتبارات تخصیص یافته از محل این اعتبارات به هیات ورزش ناشنوایان تنها حدود ۶۲ میلیون تومان است، درحالیکه برخی هیات‌های دیگر که نه به اندازه ما قهرمان دارند و نه تعدد رشته‌های ورزشی، بیش از ۱.۲ میلیارد تومان از این محل اعتبار گرفته‌اند. 

وی در ادامه تضییع حقوق قهرمانان کشتی ناشنوایان استان در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی البرز و بی‌توجهی فدراسیون به این مسئله را نیز عامل دیگر این استعفا عنوان کرد و افزود: باوجود اینکه کشتی‌گیران ما ماه‌ها به صورت شبانه‌روزی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور تلاش کرده بودند، اما در حین برگزاری مسابقات احجاف زیادی در حق آنها صورت گرفت و همین مسئله باعث شد تا تیم کرمانشاه علیرغم اینکه مدعی عنوان قهرمانی بود، این مسابقات را ترک کند. 

رئیس مستعفی هیات ناشنوایان کرمانشاه یادآورشد: متاسفانه باوجود توهین‌ها و اهانت‌های برگزارکنندگان مسابقات به اعضای تیم کرمانشاه، فدراسیون هیچ حمایتی از تیم ما نکرد و یکطرفه از میزبان دفاع داشت. 

وی در ادامه با بیان اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان با استعفا او مخالفت کرده، گفت: همه چیز را در هیات تحویل داده‌ام و قطعا بر نخواهم گشت. 

دارابی در پایان از استعفا دسته جمعی تمام کادر و عوامل اجرایی هیات ناشنوایان استان نیز خبر داد و گفت: نائب رئیس، اعضای هیات رئیسه، نائب رئیس آقایان، دبیر، خزانه دار، رئیس هیات شهرستان کرمانشاه و سرمربیان تیم‌های کشتی، تنیس روی میز، کاراته، تکواندو، جودو و دوومیدانی ناشنوایان استان نیز از سمت خود استعفا کرده‌اند. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار