رئیس دانشگاه خبر داد

راه‌اندازی ۳ مرکز جدید علمی کاربردی در کرمانشاه

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه از صدور مجوز راه‌اندازی سه مرکز جدید علمی کاربردی در استان خبر داد و گفت: از این تعداد دو مرکز برای مهرماه و یک مرکز هم برای بهمن ماه جذب دانشجو خواهند داشت.
کد خبر: ۱۱۸۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱ 03 September 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، سلیمان شفیعی با اشاره به آمادگی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برای شروع سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: امسال جمعاً ظرفیت پذیرش ۲۹۱۰ دانشجو را خواهیم داشت.

وی افزود: برای مهر امسال در سطح مراکز علمی کاربردی استان ۵۴ کد رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی تعریف شده است. 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه با بیان اینکه دانشجویان این دانشگاه امسال در هشت مرکز علمی کاربردی تحصیل خواهند کرد، گفت: از این تعداد سه مرکز جدید هستند که در حوزه صنعت فعالیت خواهند کرد. 

وی خاطرنشان کرد: مرکز علمی کاربردی جهان فولاد در حوزه صنعت فولاد و مرکز علمی کاربردی فانال در حوزه صنعت برق و الکترونیک برای مهرماه پذیرش دانشجو خواهندداشت، اما مرکز علمی کاربردی سیمان مدلل در حوزه صنعت سیمان و صنایع غذایی پذیرش دانشجوی خود را از بهمن ماه آغاز خواهد کرد. 

شفیعی با بیان اینکه این مراکز جدید در خود صنایع استان راه اندازی شده‌اند، گفت: این سه مرکز جمعاً ۴۳۰ نفر تضمین اشتغال خواهند داشت، به این معنا که بخشی از دانشجویانی که در آنها تحصیل خواهند کرد، حین تحصیل و یا پس از فارغ  التحصیلی جذب خود این صنایع خواهند شد. 

به گفته این مسئول، بخشی از دانشجویان این مراکز علمی کاربردی، شاغلین خود این صنایع خواهند بود. 

وی در بخش دیگری از این گفت و گو از آغاز جذب مدرسین حق التدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد و گفت: جذب مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز شنبه، ۱۷ شهریور آغاز می‌شود و متقاضیان واجد شرایط تا ششم مهر می‌توانند با مراجعه به سامانه جذب مدرسان به آدرس https://jam.uast.ac.ir  اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهند. 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تصریح کرد: داوطلبان تدریس در مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی باید حداقل سه سال تجربه مفید کاری داشته باشند.

وی یادآورشد: همچنیــــن حداقل سن متقاضیان برای جذب ۲۸ سال و حداکثر سن ۶۵ سال است و جذب مــــدرس به صورت بومی در استان‌ها صورت می‌گیرد.

شفیعی در پایان گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی تلاش می‌کند نتایج فراخوان جذب مدرس را قبل از شروع ترم تحصیلی بهمن ماه، اعلام کند تا بتوانیم از خدمات مدرسان جدید در بهبود ارائه آموزش‌های اشتغال محور بهره مند شویم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار