رئیس هیأت والیبال کرمانشاه:

ثبت ۵۶۰۰ ورزشکار رشته والیبال در کرمانشاه/حامی مالی برای حضور در لیگ دسته یک کشور نیاز است

رئیس هیأت والیبال استان کرمانشاه از ثبت ۵۶۰۰ ورزشکار رشته والیبال در استان خبر داد و گفت: برای حضور در لیگ دسته یک کشور به حامی مالی نیاز داریم.
کد خبر: ۱۱۸۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲ 07 September 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، بهمن بوچانی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به توانمندی هیأت والیبال استان، اظهار کرد: سعی بر این شد که با تشکیل یک گروه خوب منسجم و توانمند موجب رشد و ارتقاء ورزش در استان شویم. 
 
وی با اشاره به توانمندی بانوان در این ورزش افزود: توجه به ورزش والیبال بانوان و همچنین رشد و توسعه آن از نخستین اهداف کارگروه در استان بوده و به همین دلیل بر استفاده ز کادر حرفه‌ای اهتمام ورزیدیم.
 
رئیس هیأت والیبال استان کرمانشاه در خصوص تدوین برنامه چهار ساله هیأت تصریح کرد: طبق این برنامه تعیین شد که یک برنامه مدون دنبال شود و با پیگیری‌های انجام شده برنامه‌ها تاکنون به خوبی پیش رفته است.
 
بوچانی با اشاره به برگزاری بالغ بر ۳۰۰ مسابقه در رده‌های مختلف طی ۶ ماهه ابتدایی سال جاری اضافه کرد: مسابقاتی نیز به صورت رویدادی برگزار شد که یادواره شهدای بازی دراز و یادواره مرصاد از جمله آنها است. 
 
وی با اشاره به تعامل مطلوب با آموزش و پرورش استان ادامه داد: یکی از عوامل رشد ورزش در جوانان و نوجوانان این تعامل سازنده بوده و در همین راستا نشست‌هایی برگزار و هماهنگی‌های خوبی با آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان صورت گرفته است.
 
وی تشریح کرد: همچنین با جوامعی مانند جامعه کارگری سازمان‌های دولتی و شهرداری همکاری‌هایی شکل گرفته که در این راستا روند رو به رشد را در پیش داشته باشیم.
 
رئیس هیأت والیبال استان کرمانشاه از ثبت ۵۶۰۰ ورزشکار بیمه شده در رشته ورزشی والیبال خبر داد و گفت: برخی افراد نیز بیمه ورزش دیگری را ثبت کردند و مجموعاً تعداد ورزشکاران متشکل از ۳۴۰۰ آقا و ۲۲۰۰ خانم است.
 
وی با اشاره به توانمندی مربیان کرمانشاهی در سطح ملی و بین‌المللی افزود: برای حضور در لیگ دست یک حضور یک حامی نیاز است و سال‌هاست که والیبال و بسیاری از ورزش‌ها در استان فاقد حامی هستند.
 
بوچانی در خصوص تعداد باشگاه‌های والیبال در استان گفت: ۱۰ باشگاه خصوصی برای آقایان، پنج باشگاه برای بانوان و یک باشگاه در شهرستان اسلام آباد غرب داریم که مجموعاً تعداد باشگاه‌های والیبال در سطح استان به یازده عدد می‌رسد.
 
وی ادامه داد: هیئت نیز سالن شهید هادیان را به عنوان خانه والیبال در اختیار دارد.
 
رئیس هیأت والیبال استان کرمانشاه در خصوص تعداد داوران در استان ابراز کرد: ۱۲۶ داور در حوزه آقایان در استان کرمانشاه داریم که از این تعداد ۳۷ نفر فعال هستند؛ همچنین ۱۵۷ مربی خانم نیز ثبت شده که از این تعداد ۵۱ نفر فعال هستند و همکاری خوبی دارند.
 
وی در خصوص برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در استان گفت: احیای این مسابقات در استان با تامین تجهیزات و نیروی انسانی صورت گرفت و اکنون در استان فعال است؛ مسابقات مذکور به صورت شبانه طی تابستان امسال پس از ۴۰ سال برای نخستین بار برگزار شد.
 
وی با اشاره به قوانین جدید فدراسیون عنوان کرد: به دلیل مشکلات مالی هیچ یک از باشگاه‌های استان قادر به اعزام تیم نبودند، زیرا بر اساس قانون جدید هیئت تنها بر اعزام تیم توسط باشگاه‌ها نظارت می‌کند و تامین هزینه بر عهده باشگاه‌ها است، بنابراین بازگشت والیبال استان به دوران اوج نیازمند حمایت مدیران استانی و نمایندگان مجلس است.
 
بوچانی در پایان در خصوص فواید ورزش گفت: ورزش می‌تواند موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از آن شود و در نتیجه اعتماد سرمایه‌گذاران در حمایت از ورزش برای سلامت جامعه ضروری است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار