استاندار اردبیل: پیشرفت نهضت ملی مسکن بیله‌سوار قابل قبول است

استاندار اردبیل پیشرفت نهضت ملی مسکن در شهر بیله‌سوار را قابل قبول دانست و خواستار تحویل واحدهای مسکونی دارای پیشرفت بالا به متقاضیان شد.
کد خبر: ۱۱۸۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷ 07 September 2024

به گزارش «تابناک اردبیل» به نقل از ایرنا، سیدحامد عاملی روز شنبه در جریان سفر به بیله‌سوار و بازدید از پروژه‌های در دست اجرای این شهرستان اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال سه بلوک این طرح در قالب ۶۰ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

استاندار اردبیل همچنین در بازدید از روستای اکبر داود بیله‌سوار که بخشی از جاده روستا در اثر بروز سیل فرسایش یافته و تهدیدی برای ساکنان روستا بود ، ادامه داد: ایمن‌سازی و انتقال خانه‌های در مسیر سیل به منطقه امن مجاور ضرورت دارد.

عاملی افزود: در حال حاضر عملیات ساخت خانه‌ها ادامه داشته و زیرساخت‌های لازم برای بافت جدید هم در حال تامین است و قرار شد ساخت شبکه معابر روستا نیز در سریع‌ترین زمان ممکن آغاز شود.

وی بیان کرد: بر اساس گزارش بنیاد مسکن شهرستان بیله‌سوار پنج هکتار زمین برای انتقال موضعی روستا (قسمتی که در معرض سیل قرار گرفته بود) آماده‌سازی و تاکنون به ۱۱ نفر از روستاییان واگذار شده است.

عاملی گفت: در این راستا سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات و ۶۹۰ میلیون ریال هم کمک بلاعوض به ساکنان روستا برای ساخت مسکن ارائه شده است.

استاندار اردبیل: واحدهای مسکونی دارای پیشرفت بالا در بیله‌سوار تحویل متقاضیان شود

استاندار اردبیل در بازدید از ساخت پل انجیرلو بیله‌سوار نیز به پیشرفت فیزیکی ۷۸ درصدی این پروژه اشاره کرد و گفت: این پل پارسال بر اثر بروز سیل دچار خسارت و تخریب شده بود و تاکنون ۳۸۰ میلیارد ریال از طریق پیمانکار راهداری برای تکمیل این پل هزینه شده و پیش‌بینی می‌شود تا ۲ ماه آینده تکمیل شود.

خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن ممنوع است

فرماندار بیله‌سوار هم در این بازدید گفت: تاکنون ۲۴۰ متقاضی مسکن ملی در این شهر مبلغ آورده خود را واریز کرده‌اند و از سال گذشته اقدامات خوبی در راستای نهضت ملی مسکن در این شهرستان انجام شده است.

صاحبعلی اصغری ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی مسئولان امر مسکن بیله‌سوار با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی در حال اجرا است و پیش‌بینی می‌شود ساخت پنج بلوک این مجموعه تا اوایل سال آینده به اتمام برسد.

وی در زمینه مسکن ملی در شهر جعفرآباد نیز گفت: ۱۱۰ نفر در این طرح به تایید نهایی رسیده است و ۴۴ نفر نسبت به واریز مبلغ آورده اقدام کرده‌اند و زمین برای ساخت در اختیار آنها قرار گرفته است.

فرماندار بیله‌سوار هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن را خلاف قانون و ممنوع اعلام کرد و گفت: با افراد متخلفی که اقدام به معامله این امتیاز کرده باشند، بر اساس قانون برخورد می‌شود.

وی با هشدار به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن خاطرنشان کرد: خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن کاملاً غیرقانونی است و مردم باید مراقب باشند و فریب مشاورین املاک سودجو را نخورند.

استاندار اردبیل: واحدهای مسکونی دارای پیشرفت بالا در بیله‌سوار تحویل متقاضیان شود

استاندار اردبیل در سفری یک روزه به بیله‌سوار مورد استقبال مردم ، مسئولان و خانواده‌های شهدا قرار گرفت و از تعدادی از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی این شهرستان بازدید کرد.

قرار است با حضور استاندار اردبیل دفتر منطقه آزاد تجاری - صنعتی اردبیل در بیله‌سوار امروز افتتاح شود.

دیدار با خانواده شهید بهروز وطن خواهی ، بررسی وضعیت پروژه‌های راه ، مسکن ملی ، آبرسانی به مناطق روستایی ، پروژه پایاب سد خدا آفرین ، پروژه اکتشاف نفت، پروژه‌های شهرداری‌ها ،پروژه تیرپارک و تعدادی از پروژه‌های اقتصادی از جمله پروژه‌های بازدیدی استاندار در این سفر یک‌روزه خواهد بود.

بیله‌سوار مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار