مراسم وداع با پیکر مرحوم برزمهری، پیشکسوت فوتبال در اصفهان برگزار می‌شود

مراسم وداع با پیکر مرحوم محمد برزمهری، پیشکسوت فوتبال ایران، فردا شنبه ۱۷ شهریورماه در ورزشگاه تختی اصفهان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۸۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳ 06 September 2024
به گزارش «تابناک اصفهان» به نقل از ایرنا و بر اساس اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مراسم وداع با پیکر مرحوم محمد برزمهری، پیشکسوت فوتبال ایران، اصفهان و سپاهان که شب گذشته در سن ۸۴ سالگی چشم از جهان فرو بست، روز شنبه / ۱۸ شهریور/ از ساعت هشت صبح در ورزشگاه تختی اصفهان برگزار خواهد شد.
 
بر این اساس پس از مراسم وداع با پیکر مرحوم برزمهری، مراسم تشییع و بدرقه با حضور ورزشکاران و ورزش دوستان اصفهانی تا آرامستان باغ رضوان، قطعه نام‌آوران انجام خواهد شد.
 
برزمهری یکی از چهره‌های شاخص فوتبال اصفهان بود که تجربه بازی در تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن را داشت و چند صباحی هم با لباس پاس به میدان رفت.
 
برزمهری در سال ۱۳۳۷ به عضویت باشگاه شاهین (سپاهان) درآمد و سال ها بازوبند کاپیتانی سپاهان را بر بازو داشت و در سال ۱۳۴۱ برای نخستین بار به اردوی تیم ملی دعوت شد و در دهه ۶۰ مربی گلرهای تیم ملی ایران بود.
 
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پی درگذشت محمد برزمهری اعلام کرد: جامعه ورزش استان اصفهان در سوگ فقدان استاد یکی از پیشکسوتان ارزشمند و خوشنام خود نشست که سال‌ها در ورزش استان منشاء خدماتی ماندگار بود و از بزرگان فوتبال ایران و اصفهان به ویژه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به شمار می‌رفت.
 
سیدمهدی صدری افزود: بدینوسیله این ضایعه اندوهناک را حضور جامعه ورزش و جوانان استان و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن فقید سعید، رحمت و غفران الهی را آرزومندم.
 
باشگاه سپاهان نیز در پیامی درگذشت پیشکسوت فوتبال اصفهان را تسلیت گفت و افزود: با چشمی اشکبار و قلبی آکنده از اندوه در فراق استاد محمد برزمهری، اسطوره سپاهان و شاهین و بزرگ‌مرد فوتبال اصفهان و ایران این پیام را صادر می‌کنیم.
 

در این پیام آمده است: این مصیبت فقدان مرد نیکومنش و نیکوصفتی است که چه در سال‌های حضور به عنوان بازیکن و چه در سال‌های بعد از آن، همواره سنگربان مطمئن و مستحکم مکتب شاهین و سپاهان بود و نگاه و دست حمایت پدرانه خود را از نسل‌های بعد دریغ نکرد.

این افزوده است: سپاهان بار دیگر پس از درگذشت شادروانان حریری و یاوری، اینک داغدار شد و بزرمهری بزرگ از میان ما رفت و این ضایعه دردناک را به خانواده بزرگ سپاهان و شاهین، خانواده مرحوم استاد برزمهری و دوستان ایشان تسلیت عرض می‌کنیم و امید داریم ودیعه بزرگ سپاهان که از نسل برزمهری به این نسل تحویل شده همواره سرفراز و سربلند یاد وخاطره آنان را زنده بدارد.

مراسم وداع با پیکر مرحوم برزمهری، پیشکسوت فوتبال در اصفهان برگزار می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار