ثبت بیش از هشت میلیون تردد در راه‌های استان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از ثبت هشت میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان از ابتدای سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱ 01 September 2024
به گزارش «تابناک اردبیل» به نقل از ایرنا، امید نسیمی روز یکشنبه در بازدید از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای بزرگراه اردبیل - سرعین با اعلام این خبر اظهار کرد: محورهای اردبیل- آستارا، اردبیل- نیر و اردبیل- سرچم بیشترین تردد را در پنج ماه گذشته داشتند.
 
وی همچنین از ثبت پنج میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در راه‌های این استان خبر داد و اضافه کرد: در مدت یاد شده ۲۸۲ هزار تخلف در محور اردبیل - سرچم، ۲۱۵ هزار تخلف در محور بران- قره آغاج پارس آباد ،۱۴۵ هزار تخلف در محور مشگین شهر- کنگرلو و ۱۶۷ هزار تخلف در محور جعفرآباد- بیله سوار ثبت شده است.
 
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: میانگین سرعت متوسط استان ۷۳ کیلومتر است که انتظار می‌رود رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین در جاده به علائم راهور توجه کرده و از سبقت و سرعت غیرمجاز پرهیز کنند.
 
نسیمی گفت: بر اساس اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در دوربین‌های پلاک خوان ۳۲۵ هزار وسیله نقلیه پلاک ایران ۹۱ مربوط به استان اردبیل ماه گذشته بیشترین تردد را در استان‌های گیلان، زنجان و آذربایجان‌شرقی داشته‌‍اند.
 
بر اساس این گزارش دستگاه‌های نظارتی و خدماتی از طریق ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری تردد خودروها در راههای استان اردبیل را رصد می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار